Együtt sikerülni fog!

Türelmes leszek...

2022/05/30. - írta: RiaRia

snail-ge6658cda3_640.jpg

Elhatároztam, hogy türelmes leszek, ami nem fog menni, gondolom, de ha meg sem próbálom, akkor még úgy sem. Találtam egy jó idézetet a neten, amit jó ha megfogadok.

Így szól:

"A türelem csak türelemmel sajátítható el, mint ahogy az ember úszni csak az úszás gyakorlása által tanulhat meg." (Charles Haddon Spurgeon)

Azt hiszem, mindig a gyakorláshoz fogok kilyukadni, bármilyen szokás kialakításáról is legyen szó. Az ismétléshez, a számtalan ismétléshez. Ez fogja meghozni az eredményességet a számomra. Aki türelmes tud lenni bármiben, szinte mindent elérhet az életében. 

Nagyon izgatott voltam tegnap, mert megszületett az unokám, ő már a negyedik unokám, és nagyon kifáradtam a nagy izgulásban. Egyelőre még tudok írni a blogba, de lehet, hogy lesz egy kis szünet, majd meglátjuk, mennyire lesz sok dolgunk.

A nagy örömre való tekintettel most az egyszer kivételesen megmértem a súlyomat, 100.9 kg volt. Nem híztam, pedig többet ettem tegnap is a stressz miatt, és előtte is voltak jutalomnasik ugye. Ma általános nagytakarítás lesz, hogy szép tiszta otthonba érkezzen majd az újszülött kis baby. 

Visszatérve a türelmemhez, ez egy nagyon kemény dió lesz, eddig is az volt, és ugye előre nem lehet tudni, sikeres leszek-e vagy sem. Ezt az is mutatja, hogy nem tudtam megvárni a szerda reggeli mérlegelést. Ha visszagondolok, hogy fél évvel ezelőtt még 112-113 kg is voltam, akkor ez igen jó eredmény a részemről. Kiegyeznék újabb tíz kiló leadásával karácsonyig. Szép lassan, csak nem idegeskedve, mindig betartva annyit, amennyire aznap képes vagyok. Lehet, kívülről látszik már, hogy nem eszem ész nélkül, csak tegnap voltam nagyon éhes az izgalomtól. De az esti, a késő esti éhséget úgy lehet kiküszöbölni, hogy egyszerűen fogjuk magunkat, és elmegyünk aluszkálni. Az alvás is segít a fogyásban sokszor. Két óra elmúlt, mindjárt fél három, kicsit még lepihenek, hogy bírjam a tempót ma.

A mai motiváló mondatunk a türelemmel kapcsolatos:

Ha türelmes tudsz lenni, olyan dolgok tárulhatnak eléd, amiket a nagy kapkodásban nem is vennél észre. :)

Hallgass meg egy dalt, és gyakorold te is a türelmet, mert megéri. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása