Együtt sikerülni fog!

A bűvös határ !!! :)

2022/05/31. - írta: RiaRia

yes-ge135adaf9_640.png

Szenzációs hírem van, elértem a 100 kilót! :) Ma reggel már "csak" 100 kiló vagyok. Jajj, de rossz érzés, amikor nem mennek le a dekák, a kilók!

 Ez volt az a bűvös határ (a 100 kiló), amit át kell még lépnem ahhoz, hogy full happy legyek, mert valljuk be, száz kiló alatt könnyebb fogyni, könnyebben mozog az ember lánya. Ráadásul nyár van, ami szintén segíti a fogyást, sok zöldféle van, sok gyümölcsöt ehetünk, kint lehetünk a szabadban, a friss levegőn, annyit mozoghatunk, amennyit akarunk, minden tőlünk függ.

Jó korán ébredtem, de már nem szeretnék visszaaludni, örömködni fogok egész nap, és az a jutalmam most, hogy böngészek a neten, milyen a jó életmódváltó recept. Ha valami jóra bukkanok, megírom neked.

Ha olvastad a "kis könyvemet" a blogon, no, ott az egyik alcím épp az, hogy ... - "Ha egy szekér egyszer beindul...." ---Azt hiszem, abban a bejegyzésben van, hogy: - Itt tartok! :-)

Olvasd el, akkor meddig jutottam a fogyogatásban. 

Még kicsit álmos vagyok, így ez a poszt most kicsit rövidebb, de annál örömtelibb a számomra. :)

A mai motiváló mondatunk a következő:

Fogyjunk együtt! Együtt sikerülni fog! :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása