Együtt sikerülni fog!

Olvass jótanácsokat fogyikönyvekből!

2022/06/01. - írta: RiaRia

candies-g4ca128e2a_640.jpg

No, ezt nem gondoltam volna! Olvasok mindig fogyikönyveket, nekem ez a mániám, még nem tudtam leszokni róla, és meglepődtem az egyik ilyen diétás könyv tanácsán.

Azt olvastam, hogy mérjük rendszeresen a súlyunkat. Eddig rendben is volna, de az ajánlat az, hogy legalább 2x, azaz kétszer mérjük meg magunkat hetente. Ha dietetikus írta, én nagyon is szívesen belemegyek a dologba, különben is nehéz tartani az egyszeri mérést. És egy másik jó tanács, pont azoknak, akik inkább koplalnak, hogy valami eredményt mutasson a mérleg már rögtön másnap, a jó tanács az, hogy néhanapján nyugodtan lakjunk jól, nyugodtan együk tele magunkat. Jól is fog esni, és biztosan visszatalálunk majd a korábbi programunkhoz. A harmadik jó tanács, hogy ne hamburgerrel meg hot doggal pakoljuk tele a gyomrunkat, hanem egészséges és jól elkészített zöldségfélékkel, meg gyümölcsökkel. 

Nem hátrány a naplózás ugye. Amikor is vezeted hogy miket ettél egy nap. Én inkább amolyan érzelmi naplófélét fogok vezetni (lehet, blog formájában), amikor is arra kell rájönnöm, hogy egyes ételek milyen hangulatot váltanak ki belőlem, vagy milyen viselkedési formákat veszek fel általuk. Azért érzelmi téren közelítem meg néha az életmódváltást is, mert rengeteget számít, hogy hogyan is érezzük magunkat a bőrünkben minden egyes percben. 

Minden fogyikönyvben olyan sok okos tanács van, amit be kéne tartani, de túl nagy falatnak bizonyul néha ez nekünk, pláne az, hogy egyszerre többel is próbálkozzunk. 

Ma kaptam bókot! :) Szupppiii! :) Azt mondták, hogy jól nézek ki. Csinálom rendszeresen a szelfi fotókat, amit javasoltam neked is az egyik bejegyzésben, és én is látom a fotókon, hogy formásodom, alakulok, szebbek a körvonalaim, úgyhogy megéri szelfizni minden nap. Remélem, te is érsz el eredményeket, én is lassacskán haladok, de a bőr visszahúzódása szempontjából ez rendkívül hasznos tud lenni. Ha gyorsan fogysz, és sokat is, petyhüdt lesz a bőröd, és a végén még mindent vissza szeretnél csinálni, hogy ne lásd a megnyúlt, lelógó bőrödet. Én legalább is ezért nem bánom, hogy borzasztó lassan megy a fogyás.

Az esti motiváló mondatunk a következő lehet:

Aludd ki jól magad! Csukd be a szemed, és reggelig ki se nyisd! (ez a jó alvás titka). :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása