Együtt sikerülni fog!

Heti mérlegelés

2022/06/08. - írta: RiaRia

fireworks-g412bb27be_640.pngAzt már tudom, hogy a zsírsejtek nagyon nehezen adják meg magukat. Ma van a mérlegelés, amint felébredtem, ráálltam a kis mérlegemre, kereken 100 kilót mutatott. :)

Még mielőtt az igazi végeredményt mutatta, "vacilált" egy kicsit, és 99 körül akart beállni, ami talán lehetett is volna, mert pizsamában mértem magam. Igaz, a pizsama súlya max. 20-30 dkg. De itt most az a lényeg, hogy jó az irány, ezt kell követni, és több mozgással majd még többet tudok kihozni magamból. Majd fogunk sétálgatni is, de az igazi vágyam az a torna, 10-20 perces tornák. Otthon már elkezdtem, és nagyon hiányzik, mert itt nem lehet ugrabugrálni a lakásban, nincs mód igazi tornára. De majd eljön ennek is az ideje! :)

A múltkori zabpehely diétámért kikaptam a lányomtól, azt mondta, hogy az nagyon egysíkú, még akkor is, ha fél kiló lement rólam másnapra. Igazat adtam neki, és mint kiderült, nem azért jöttem hozzá, hogy fogyókúrázzak, hanem, hogy segítsek a baby ellátásában egy kicsit. Május 18-án jöttem, akkor otthon 104.4 kiló voltam, most vagyok pont 100 kiló, tehát három kerek hét alatt azért fogytam 4.4 kilót, ami azért örvendetes. Ezt alapul véve nagyon sikeres az eredmény. 

Nem híztam, pedig most fel lett emelve a kajaadagom, mert észrevette a lányom, hogy próbálok "fogyózni", azaz kevesebbet enni, hogy menjenek le a dekák. Azt mondta, a fogyózás nem életmódváltás, meg kell tanulnom normálisan enni. Eleget kell enni ahhoz, hogy ha fogyni is szeretnék. Nem lehet itt "stikában" koplalni, az csak hátráltatna minden eredményt. Meg kell tudnom szokni, hogy csak 3x eszek egy nap, de az legyen olyan bőséges, hogy közben ne kívánjak meg más ételeket, nasikat.

Nos, itt tartok, ébredezik a család, így majd ha lesz időm, írok még magamról. 

A mai motiváló mondatunk a következő:

Egyél annyit, hogy jóllakjál, ne legyél éhes, de unalmadban, csak úgy passzióból sohase egyél!

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása