Együtt sikerülni fog!

Ezt bizony nem lett volna szabad tennem...

2022/06/09. - írta: RiaRia

flowers-g4a1e4edf5_640.jpg

"Véletlenül" ráálltam a mérlegre. Mivel véletlenek azért nincsenek, ez kicsit szándékos is volt, de sokszor nem csinálok hasonlót. 

Az eredmény viszont nagyon meglepett, mert 98.8 kilót mértem. Pedig tegnap volt az igazi mérlegelés. De ez csak jó, nagyon örülök! :) Tényleg csak azért ugrottam a mérlegre (amit nem szabad ugye), hogy mennyi súly vándorol vissza egy nap alatt.

Lehet, hogy beindult volna valami, ami segíti a fogyásomat? Nem tudom, de áldom az eszem, hogy tudom tartani a 3x-i evést naponta. Én ebben látom a titok nyitját. No, meg voltam sétálni, kb. 20-30 percet, ami nagyon jólesett. Ami a baj, az, hogy ha nem bírok magammal, és visszatérek a régi étkezéshez. Ezt nem szeretném, ezt határozottan tudom már magamról. És lehet, ez az életmódváltás első jele, ha már nem akarjuk a régi rosszat magunknak. :) Juhhéé, akkor nem is vagyok olyan rossz úton! 

Késő van, fáradt vagyok, de igyekszem magamról néha írni.

A mai motiváló mondatunk lehet:

Várd a csodát, mert az mindig utolér téged, bármerre is jársz! :)

Hallgass meg egy dalt, mielőtt aludni térsz. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása