Együtt sikerülni fog!

Újabb sikerélmény !!! :)))

2022/06/11. - írta: RiaRia

dream-g49b7482c1_640.pngMost még van időm írni, így ha szabad, ha nem szabad, most is mértem magam. És, láss csodát! 97.9 kg a mai súlymérésem. Persze változni fog, mert reggel a legkevesebb általában a súlyunk.

Mit is fűzhetnék ehhez hozzá? Kezd kialakulni egyfajta elköteleződés az életmódváltás iránt, kezd lenni akaraterőm is és kezd lenni kitartásom is. Olyan klassz érzés, még akkor is, mikor tudom, hogy egy súly sohasem állandó. Megint heti mérlegelés lesz, de már tudom, hogy ki fogom tudni várni a megfelelő időt. 

Ami izgat, az az, hogy izomból nem erősödöm, nagyon kellene a mozgás része a dolognak, de erre most itt nincs lehetőségem. Sétálni is csak ritkán jutok el. Sok dolgunk van a kisbaba körül, és kb. még egy jó hónapot biztosan itt leszek, ha nem többet.

Nemrég még csak álom volt, hogy száz kiló alá kerüljek, mára ez már valóság. És, úgy néz ki, hogy tartós lesz az eredményem. A kalóriabázis.hu oldalon vezetem a súlygrafikont, ott egy hónappal meghaladom a kitűzött célt, szóval jó formában vagyok most. Pedig tegnap sütöttem kókuszos kockát, és aki ad magára ugye, az megkóstolja a mesterművet. De csak 2 db-ot ettem meg. Az elsőt azért, mert nagyon eláztattam a csokiba forgatásnál, a második pedig mindig a cukrászé, az utolsót meg kellett, hogy egyem. De semmi több nasi! :)

Most már látszik a derekam, formálódik a testem, és ha a valaha mért legtöbb súlyt nézem (113.3 kg!!!), akkor ez 15.4 kiló változás. És ez már Pesten is ér valamit, - ahogy mondják! :)

Szerdáig még van pár nap, addig tartani szeretném ezt a jó súlyértéket, van egy csomó joghurtom reggelire, zöldségleves ebédre, és az elmaradhatatlan zabkása vacsorára. Persze mást is eszem hozzá, de ez a fő irányvonal.

Nem is tudtam volna érdemben segíteni a lányomnak, ha ez a rengeteg súly nem ment volna le rólam. Most még hajnalodik, csivitelnek a madarak, énekelnek a fecskék, szuperjó szélfuvallat áramlik be a szobába, élvezet ez az összhatás. Meleg lesz megint, de záporok is lesznek, talán.

Milyen rég is ettem egy ültő helyemben egy egész tábla, 30 dekás milka csokoládét, amiben az egész mogyoró volt a nagy csábítás. Most a nagy meleg miatt betettük az olvadozó csokikat a hűtőbe, biztosan lesz majd gazdája mindegyiknek idővel. :)

A mai motiváló mondatunk a következő lehetne:

Ne siettesd az időt, rohan az magától is... :)

Hallgass meg egy dalt, hallgasd kedvedre! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása