Együtt sikerülni fog!

Még véletlenül se dobd ki a kisebb méretű ruháidat.

2022/07/04. - írta: RiaRia

young-woman-g4c1e25ebd_640.jpg

Amikor készülődtem a lányomhoz Pestre, szelektáltam otthon, és kiválogattam a szűk blúzokat, szűk farmerokat, és most kezdek szembesülni azzal, hogy most már beleférek egyikbe, másikba.

Úgyhogy még véletlenül se dobd ki a kukába a régen kihízott ruháidat, mert jók lesznek rád is, és biztosan vannak benne olyanok, amik a kedvenceid közé tartoznak. Milyen jó érzés lesz majd belebújni azokba a ruhákba, amik szinte rajtad sem voltak, mert azonnal kihíztad őket. Én notóriusan úgy vásárolok mindig, hogy ha lehet választani, akkor a kisebb méretűt veszem meg, mert biztosan belefogyok majd. Ez eddig nem vált be, de most már van realitása a dolognak. Szerencsére nem dobtam ki amiket kiszelektáltam, csak jó messzire raktam magamtól, titkos, rejtett szándékkal, hátha...! visszafogyok ezekbe a ruhákba.

Már megint olyan érzésem van, hogy le kell mérnem magam, már nincs olyan nagy hasam, mint volt, a tokám is eltűnt, de lehet, ráállok a mérlegre és megnézem hol is tartok. Ez azért nem szerencsés, mert reggeli után vagyok, és egyáltalán nem fog reális eredményt mutatni. Ez csupán megint a kíváncsiság a részemről.

Még két nap van a mérlegelésig, addig még jó esetben egy kilót le lehet fogyni, mert most alig eszünk valamit. De nem vagyok éhes, lehet, szűkült is a gyomrom egy kicsit, és inkább a folyadékpótlásra ügyelek. No, csak lemértem magam, 95 kg, de a ruhát leszámoltam belőle, kb. reggel lehettem 95 kg. Most kaja után, meg főzés, ízlelgetés után, plusz a ruha, most mutatott 95.4 kg-ot, úgyhogy jó az irány, jó a súlytartás módszere. Nem lenne szerencsés, ha túl gyorsan fogynék, de az szuper, hogy a hasam napról napra kisebb. :)

Ezek az apró kis részeredmények, apró kis örömök visznek előrébb, és nem engedik, hogy abbahagyjam, ami már olyan szépen beindult. Szóval csak módjával dobjál ki ruhákat, sőt, csakis azokat dobd ki, amik már kimentek a divatból, és tudod, hogy nem fogod felvenni őket sohasem. De még erre is (a divatra is), azt lehet mondani, hogy minden pillanatban változik, lehet, visszajönnek a régmúlt ruhadivatjai is, ki tudja?

Új hét kezdődött, eddig ugye mindig a hétfőtől, vagy régen a vasárnapi mérlegeléstől vártam a nagy csodát. Most mindennap egy új csoda, mindennap észreveszem magamon, hogy formásodom. Főleg mikor öltözködöm. Már azok a ruhák, amikbe jöttem ide, lötyögnek rajtam, bővek, nem feszítenek, mint eddig. Írd föl, hányféleképpen tudod lecsekkolni a súlyodat, és mindig variáljál közöttük. Van, amikor a deréköv mutatja, hogy mennyit sikerült fogyni, van, mikor a nadrág vagy a blúz, vagy a centiméter, de a mérleg azért mindenki jóbarátja, általában ebben szoktunk megbízni, és ezt vesszük pontosnak.

Csak főztem ma is, még délelőtt, mert már a húst kivettem a fagyasztóból tegnap. Apropó hús! Alig-alig eszünk húst. Néha egy pörkölt erejéig elmegyünk, de inkább hasonlít a húsnélküli étkezéshez, amit művelünk, mint máshoz. De nem is baj, nem kívánjuk, annyit meg eszünk belőle, amennyi a szervezetünknek kell.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Frissítsd fel magad mindig ebben a nagy melegben. Igyál sok vizet, zuhanyozz le napközben is langyos vízzel, és figyelj mindig nagyon magadra, ha kint vagy a napon! 

ui.: - Nem gyúrok most nagyon a súlyleadásra, de ha lemegy jó pár deka vagy kiló is, azért annak örülni fogok, mert nekem ez a súlymegtartás nehezen megy. Vagy fogyok valamennyit, vagy sokkal több jön fel, mint kéne. Eddig a fogyogatás volt a jellemző inkább, majd meglátjuk a továbbiakat. 

Vigyázz magadra nagyon, és élvezd ki a nyár minden percét, minden örömét! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása