Együtt sikerülni fog!

Változások...

2022/07/05. - írta: RiaRia

tact-g75b30bcf3_640.jpg

Érzem, hogy tűnnek el a zsírsejtek rólam napról napra, és most konkrétan a hasamról tünedeznek el, ami nagyon örvendetes.

Csináltam egy fotót, amin csak az arcom látható, és ott is rendkívüli a változás. Már nem olyan pufi az arcom, mint volt, nem annyira telt, kerek, nem az tűnik fel elsőre, hogy mennyire kerekded, hanem épp az ellenkezője. Most már a combom az, amivel még nem vagyok kibékülve, oda rengeteget szedtem fel, és innen megy le a leglassabban a kiló.

Változás van a közérzetemben is, de ezt már írtam, hogy mennyire feldob, ha jó pár kilótól megszabadulok. Már kirajzolódik a valódi alakom, a derekam is észrevehető, főleg, ha nadrágban vagyok. Sajnos a nagy súly miatt leszoktam a szoknyák és ruhák hordásáról, azt hiszem, ez lesz majd az első olyan élményem, aminek nagyon fogok örülni, hogy veszek egy szép lenge ruhát magamnak.

Sokkal ruganyosabb vagyok, pedig még fáj a derekam néha, de ezt korrigálni lehet gyógytornával, amit alkalmazni is fogok. Vannak a neten gerinctorna gyakorlatok, ezeket már kértem hírlevélben, és ráadásul ingyenesek voltak akkor még. Szóval formálódom, csinosodom, észre lehet venni, hogy nemcsak egy nagy darab test vagyok, hanem női alak. 

Amit szeretnék, az az, hogy kicsit divatosabban öltözködjek, mint eddig. Ehhez nem is nagyon kell új ruhatárat vennem, éppen csak jól kell tudni variálni az egyes ruhadarabokat. Eddig főleg sötét színű ruhákban jártam, de most, ezen a nyáron váltok, és jönnek majd a virágos, a csíkos, és a színes típusú variációk. Már előre élvezem, pedig nem vagyok nagyon divatpárti, de most már odafigyelek az öltözködésre is majd.

Az ugye nem kétséges, hogy kevesebb étellel is beérem már, és nincs csokinasi ezután már. Van, aminek végképp búcsút kell mondanom, ha egy új testben fogok létezni. 

Tanulni fogok sok mindent, a varrástól a gyógyításig mindenfélét, ami belefér majd egy napomba. Először csak saját kedvtelésre, de ha sikerül jól megtanulnom varrni pl., akkor vállalhatok varrást, javítást, olyan darabok varrását, amit el is tudok adni. Régebben varrónő voltam, ezt szeretném visszahozni magamnak. Vannak tervek, vannak ötletek még, amiket meg szeretnék valósítani, például kirándulni járni a családdal, megtanulni úszni végre, virágkötészetet tanulni, és még sok minden, csak legyen rá elég időm.

A mai motiváló mondatunk ezért a következő lesz:

Fejleszd magad minden téren, sok mindent meg tudsz tanulni, amiből később profitálhatsz majd. 

ui.: - Nagyszerű érzés minden reggel arra felébredni, hogy igenis olvadnak le a zsírsejtek rólam. :) Csinálj te is (előtte-utána) fotót magadról, hogy legyen viszonyítási pontod, és lásd, mennyit változtál. 

Ébredj vidáman, és töltsd kellemesen a napodat! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása