Együtt sikerülni fog!

Mozgás mindenek előtt...

2022/07/19. - írta: RiaRia

block-g2f7e27964_640.jpg

Csináltam egy spéci napirendet otthonra már, nagyon izgatott is vagyok, hogyan fog remekelni. Öt órakor lesz mindennap az ébredés, és 22-23 órakor az alvás.

Azért mondom, hogy spéci, mert szinte csak olyan dolgok vannak benne, amit eddig máskor csináltam, vagy egyáltalán nem csináltam. Jó sok mozgás szerepel benne. Azért döntöttem így, mert kaptam a lányomtól tanácsot, hogy csak egy célt válasszak most, mikor hazamegyek, és arra fektessem a hangsúlyt, abba adjak bele apait-anyait. Majd ha az jól megy, vagy teljesült, akkor lehet más célokat is kitűzni. Ez azért lényeges, mert előtte én összeállítottam magamnak egy kis spirálfüzet két oldalát, amit teleírtam mindenfélével, amit csak meg akarok valósítani hirtelen. De ez nem megy így, belátom, mert hamar összezavarodnék.

Így a MOZGÁS kapta a főszerepet, lesz benne számtalanféle mozgás, a gyógytornától a jógán keresztül a stretchingig minden. Minden napom változatos lesz, és a munka is bőven belefér a napomba, meg énidőt is csináltam magamnak, amikor relaxálok majd, talpmasszázst és akupresszúrát tanulok. Persze nincs kőbe vésve szigorúan egy nap, de a fő irányelv az a mozgás lesz.

Főzni délelőtt fogok, de előtte már lesz torna Zitával, és délután is lesz jóga, gyaloglás, séta, mindig más és más. Olvasni és Internetezni kizárólag este fogok, kivéve a tornát, de írni is valószínűleg majd este fogok, amikor már mindent megcsináltam aznapra. Szerintem aludni fogok, mint a bunda, attól nem kell félnem, hogy nem jön majd álom a szememre. Úgyhogy a nagy lelkesedésem ami megvan most, az megmarad, mert élménydús napok várnak rám otthon is. 

3x fogok enni, ugyanúgy, mint itt, de most már a reggeli kb. 6-kor lesz, az ebéd délben és a vacsora meg 18 órakor. Ugyanúgy nem szeretnék közte enni, mint ahogy itt is kibírom, hogy nincs semmiféle nasi. (De a csábítás az meglesz, biztosan!)

Úgyhogy megint csak Hajrá Van!, nincs megállás, a cél az egészségem fenntartása és javítása! :)

A mostani motiváló mondatunk a következő:

Mindig az egészséged legyen az első, minden más csak ezután jöhet. Semmi sem lehet fontosabb az egészségednél. Ha érzed, hogy tenned kell érte valamit, ne halogasd a megoldást. 

ui.: - Van még egy izzasztó tevékenységem, ami bekerült a spéci napirendbe, ez a kertészkedés, amire mindig vágyom, de sosem volt erőm megvalósítani. Virággondozás a fő terület, de itt is a mozgáson van a hangsúly, hogy minél változatosabb mozgásformákat találjak a magam számára.

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása