Együtt sikerülni fog!

Megszokás???

2022/07/24. - írta: RiaRia

disney-gfcb462599_640.jpg

93.6 kiló vagyok, tornázom, mint a kisangyal, tegnap délelőtt is 15 percet és délután is 15 percet sikerült edzeni. Jólesik mozogni, nagyon klassz edzések vannak Zitánál.

Nem minden megy tökéletesen a torna során, de végig mozgásban vagyok, és egyre lelkesebb is. Már érzem a vádlimban az izmokat, ugye most már az izmosodás is a cél, az, hogy ami leépült izom, ahelyett új, erős izmok legyenek rajtam. 

Csak nem bírtam ki, és ettem egy szelet mogyorós csokit tegnap. Szerintem ilyen lehet a megszokás, ami egyszer rögzült a kis fejemben, azt nehéz onnan eltávolítani, ezért ettem csokit. De most este rájöttem, hogy a fáradtság visz rossz útra, mert csinálom ám a napirendemet lelkesen, és kellett valami estére, ami megnyugtat. Hát, most a szelet csoki volt az, ami megnyugtatott.

A szokásokkal jó vigyázni, mert nagyon el kell tudni dönteni, hogy az éppen aktuális szokásunk az jó vagy sem. Ha nem jó, mint esetemben a csokievés, akkor át kell vizsgálni, hogy megtartsuk-e? De miért is ne lehetne enni egy kis csokit, ha végigrobotoltam az egész napot? Úgy fogom fel, hogy megérdemeltem, és nem teszem mindennapi szokásommá ezt a viselkedést. Így én is jól járok, meg nem vétettem nagyot semmi ellen. Megszokásból viszont sosem érdemes ilyet csinálni, hogy beleviszem magam rossz helyzetekbe.

A napirendemet felírtam egy jó nagy A/4-es papírlap tetejére egy zselés tollal, így nem kell külön noteszekben keresgélni utána. Mindig előttem van, jól láthatóan van rögzítve, és a főbb irányelveket mindig követem belőle. A lényege az, hogy egész nap teszem a dolgomat, és bármikor pihenhetek kicsit, ha elfáradnék. Reggel 8-tól van most este 8-ig a munka része a napirendnek, de közbe vannak iktatva szünetek, "Énidők", amikor csak magammal foglalkozom. Internet is csak este van, kivéve, mikor tornázom, mert arra az időre bekapcsolhatom a számítógépet. Szépen haladok is mindennel, és így nem fáradok ki olyan hamar. Tegnap valamiért olyan gyorsan elálmosodtam este, hogy kimaradt az internet, meg a többi, és mentem is gyorsan aludni. Most ébredtem, 2 óra van, és csak ilyenkor lehet kicsit pótolni, ha valamit szeretnék. Még megyek majd vissza aludni, de most még elég éber vagyok.

Elkezdtem rendszeresen olvasni is, ezt is beépítettem a napirendembe. Ha valamit nagyon szeretnél csinálni, például mozogni, akkor kezdd azzal, hogy mindennapra beütemezel mondjuk 5-10 fekvőtámaszt, vagy bármi mást, és ezt rendszeresen csinálod is mindegyik napodon. Ha már jól megy, akkor lehet emelni a szinten, és többet gyakorolhatsz. Így megszokod, hogy bármi van, azt a pár fekvőtámaszt mindennap megcsinálod, így tudod megkedvelni is a mozgást, és erősödsz is minden egyes nap által.

A mostani motiváló mondatunk a következő:

Bármi gondod akad egy napod során, ne hagyd megoldatlanul. Keress megoldásokat! Ha keresel, találni is fogsz, majd meglátod. :)

ui.: - Nem lesz ám mindig csokievészet nálam, de úgy gondolom, hogy ennyi bőven belefér a programomba. Ezt még csak nem is nevezném "bűnözésnek",  nyugodt lelkiismerettel ettem meg a csokoládét. Tudom, hogy lesznek olyan napok, amikor engedek a csábításnak, és így sokkal jobban érzem magam. :)

Hallgass meg egy dalt, ha felébredsz, hallgasd kedvedre! :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása