Együtt sikerülni fog!

Csak mértékkel mindent!

2022/11/21. - írta: RiaRia

tape-measure-gbc6090f0b_640.jpg

94 kilóval indítom a hetet. Az új hét mindig új lendületet ad. Nálam a hétfő nem visszahúzóerővel hat, inkább vagyok lelkesebb ilyenkor, mint a hét legvégén. Tudom, lehetne gyorsabban is fogyni, de már korábban írtam, hogy miért választom a lassabb fogyást magamnak.

Fogyni mindenképpen muszáj, mert az elmúlt héten naponta volt alkalmam egész alakot látni önmagamból a tükörben, ha akartam ha nem. És, akármilyen pólót is igyekeztem felvenni, mindegyikben látszódtak a kisebb-nagyobb hurkáim. Nem egy szívderítő látvány, az biztos. Pedig még a nyáron mennyire örültem, amikor 94 kilóra sikerült lefogynom a 104 kilómról! Most is örülök, de már ugye újabb kihívások elé állítom magam, és most már a 94 kiló a sok, és a 80 kiló az, amit el szeretnék érni első körben. De csak szép nyugisan, szép csendben, szépen lassan. Megnyugodtam, mert már nem kerget a tatár, hogy X időpontra fogyjak Y kilót. Az az egy kikötésem van csak magammal szemben, hogy ha csak lehet, ne hízzam már vissza, amit sikerül leadnom. Ez persze nem mindig sikerül, de nem szabad rajta parázni, élem az életem, és igyekszem 3x enni egy nap. Persze olykor-olykor van tízórai is, meg uzsonna is, mikor milyen a felállás.

Az elmúlt egy hétben például nem számoltam kalóriát, csak az volt, hogy tényleg 3x ettem egy nap, és még egy kis jégkrém is belefért, és nem híztam, inkább fogytam ugye. Úgyhogy közeli határidők nincsenek, egyedül a májusi cél lebeg a szemem előtt, addigra kéne 80 kilósnak lennem. Az sem baj, ha egy hónapban csak egy árva kilótól tudok megszabadulni, csak az legyen tartós, ne jöjjön vissza rám. Nehezen mozgok még így 94 kilósan is, ezért lenne jó, ha minden napra be tudnám ütemezni a gyaloglást. Ez nagy segítség lenne.

Lehet, hogy nemigen kell megvonnunk magunktól semmit, főleg nem azokat az ételeket, amiket szeretünk, mert hosszú távon stresszesek leszünk attól, hogy mindig az jár a fejünkben, mit nem szabad, mi a tilos. Lehet, hogy módjával mindent lehet enni, csak ha látjuk, hogy túl sok az egészségtelen étel, amit meg szeretnénk enni, akkor kell egy kis szigor, nehogy nagyon hízásnak induljunk. Ha ésszel gondolkodunk és nem az ízlelőbimbóink irányítanak minket, akkor eredményesek leszünk minden nap akár. Csak arra kell gondolni, hogy az életünk a tét, az egészségünk a tét, és nem utolsósorban nem szép látvány egy elhízott test.

A mai motiváló mondatunk a következő:

Mentsd meg magadnak azokat a kilókat, amiket már sikeresen elveszítettél, legyél büszke rá, és igyekezz jó példát mutatni magadnak. 

ui.: - Hallgass meg egy dalt, hallgasd szívesen! :)

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása