Együtt sikerülni fog!

Harc a kilók ellen!

2024/05/23. - írta: RiaRia

cd-cover-3431944_640.jpg

Fogytam! Tuti, hogy fogytam, igaz, nincs nálam mérleg itt most ahol vagyok, de szembetűnő a változás. Két hete vagyok itt, és egészen másképp étkezem, mint előtte. A rendszeresség bejött az életembe. Nem eszem összevissza mindenfélét, csak reggeli, ebéd és vacsora van. Érdekes módon ki lehet bírni ezt így, nem kell a nasi, nem kell plusz ennivaló ezeken kívül.

Két hete még 106 kilóval jöttem el otthonról, de most nagyon úgy érzem, hogy már 100 kiló alatt vagyok. Eltűnt a pocakom, lett derekam, és sokkal formásabb vagyok, mint voltam. Most a legrövidebbik célom = 86 kilósnak lenni szeptemberre. Én olyan 98 kiló körülire gondolom most magamat, kb. ennyi lehetek, úgy érzem, minden mérlegelés nélkül. Ez azt jelenti, hogy 12 kilót kell még szeptemberig ledolgoznom, ami nincs kizárva, hogy meg tudom csinálni, mert havi 4 kilós fogyás az teljesen rendben van. 3 hónap van még szeptemberig, ha nem számolom hozzá még a májusi napokat. Vagyis, kezdek jó ütemben fogyni, végre! :)

Elég változatosan is eszem, de a reggeli zabpelyhemet azért sosem hagyom ki. Ami feltűnt nekem ezalatt az idő alatt, amíg itt vagyok, az az, hogy nem is kívánok többet enni, mint amennyit eszek. Pont elég, jó a közérzetem tőle, nem mindig főzünk, van, amikor rendelünk ételeket, de az is mind nagyon finom és ízletes. Nagyokat alszom, ez nagy változás, este 9 órától hajnal 4-ig folyamatosan alszom, és olyan jóízűeket, hogy kipihenten tudok felébredni. Szóval kialakult egyféle rutin, a rendszeresség meghozta a kívánt eredményt.

Tuti, hogy jó sokat fogytam, mert ez a ruhákon is meglátszik, amiket felveszek, már minden kezd elég laza lenni rajtam, ebből is érzem a fogyást.  Meg látom is, itt egy egész alakos tükör van, amiben azért már feltűnő a változás. Ami segít még, az az, hogy el vagyok foglalva egész nap, ilyenkor reggel van némi szabadidőm, amikor reggel felébredek.

Szóval megy a harc a kilók ellen, bár most úgy állok a dologhoz, hogy nem is gondolok evés közben arra, hogy mennyire egészséges amit eszem, mert az adagméretek változtak, ami ugye azért sejteti, hogy ettől bizony lehet fogyni, ha ez rendszeresen így van. Nem is annyira harc most ez a kilók ellen, mint ahogy a címben is írtam, hanem inkább hasonlít szerencsére az életmódváltás valamelyik formájához. Persze el sem tudom mondani, hogy mennyire örülök ennek, madarat lehet velem fogatni, az biztos. Otthon majd kiderül, hogy tudom-e folytatni ezt a fajta étkezést, de nagyon igyekszem. Még egy hétig vagyok itt, addig remélem rögzül sok jó szokás, amit sikerült már kialakítani magamnak. Nem szeretnék már 100 kilón felül létezni, úgyhogy próbálok vigyázni magamra.

Egy szép idézettel zárom ezt a bejegyzést, olvasd te is sok szeretettel:

"Minden pillanatban milliónyi csoda történik körülöttünk - nyílnak a virágok, csicseregnek a madarak, zümmög a méh, lehullik egy esőcsepp, hópehely libben át a tiszta esti égen. A csoda mindenütt jelen van. Ha megtanulod megélni, az élet nem más, mint egy mindennapi csoda."

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása