Együtt sikerülni fog!

Megy ez, ha csinálják !!! :)))

2024/08/02. - írta: RiaRia

szazszorszep_virag.jpg

96.7 kilóra ébredtem, szupppiii, csak így tovább! A grafikonom szerint másfél hét múlva kellene ennyinek lennem, nagyon próbálok most már figyelni magamra. Ma kezdem el a futópados edzéseket, ma csak késő délután, vagy este tudok edzeni rajta, de különben lehet, hogy már korán reggel le fogom tudni a napi 30 percet.

Ez a mostani is csak egy röpke bejelentkezés, ugye dicsekedni akartam egy kicsit, pedig este jól belaktam, de ennek ellenére sikerült mégis fogynom tovább. :)

Megy ez, ha csinálják! -, szokták mondani, és valóban így van, most nagy figyelmet szentelek magamra, és meg is van az eredménye. 

Lesz taposózás is, lépegetés a taposón, mert erősíteni szeretném a lábam, lesz DVD-re tornázás, talajtorna, és mindenféle gimnasztika is, mert most én a mozgásra helyezem a hangsúlyt, meglátjuk, hogyan bírom hosszú távon mindezt. Kezdd el te is, ha nem vagy még túl jó formában, az alapos előkészület és a kitartás mindenképpen kell hozzá. Én sem vagyok jó ezekben, de arra fókuszálok, hogy az egészségemet javítsam, jó kondiban tudjak lenni, és mindezt hosszú távon is képes legyek véghezvinni. Javulni mindig tud az ember lánya, ha igyekszik is egy kicsit ezért. :) Én dalokra, jó zenére edzek, ez számomra nagyon fontos, sok energiát nyerek ezzel a magam számára. 

Szóval jól benne vagyok már a sűrűjében, amiből nem is akarok kiszállni, mert látom magamon a változást már. Egy hét alatt még nem látszik az eredmény, de egy hónap, vagy hat hónap, vagy egy év múlva már jelentős a változás. Próbáld ki, hogy képes vagy-e eddig, (egy évig!) kitartani!? Majd meglátod hogy fogsz örülni, ha sikerül sokat fogynod! :) Gyerünk! :) Meg tudod csinálni! :) Hajrá! :)

---

ui.:  már 13 órakor 96.3 kilóóó vagyok! :) és még csak most fogok edzeni, bár ha izom jön föl, akkor lehet, az meglátszik majd az eredményen. 

 

 

komment
süti beállítások módosítása