Együtt sikerülni fog!

Sikerülni fog az életmódváltásom! :)

2015/03/21. - írta: RiaRia

Elhatároztam pár napja az igazi életmódváltást. Még csak magamhoz mérten tűztem ki a szabályokat, de már tudom, hogy le fogok fogyni épp annyit, amennyit óhajtok. Több évbe telik majd talán, hogy a súlyomból is elég sokat leadjak, de most nem ez a lényeg. A lényeg, hogy találtam egy nekem való könyvet, amit szívesen ajánlok neked is, mert szerintem követhető.

Helen Foster írta a könyvet, a címe: Hétköznapi diéta - Sikeres fogyókúra hétfőtől péntekig!

A lényege, hogy hétköznap kell diétázni, viszont akkor kevesebb mozgással is beérhetjük, de az intenzív legyen, és hétvégén azt ehetjük, amit szeretnénk, de akkor ám mozogni kell, egy kicsivel több edzés kell, hogy a többlet kalóriát, amit hévégén ettünk, ledolgozzuk. Szuper! :) - mondom én. Pont nekem találták ki ezt a fajta diétát, de sok mindenki másnak is, aki úgy éli életét, hogy hétköznap dogozik, és hétvégén piheni ki magát. Nekem nagyon tetszik a könyv, érdemes belelapozni, sőt!, olvasni is, betartani a szabályokat.

Hogy miért írom azt, hogy ettől a könyvtől biztos le fogok fogyni? - Mert elhatároztam, hogy igenis életmódot változtatok. Mégpedig életem végéig tartó életmódot fogok kialakítani, mindig olyan változtatásokkal, ami szükséges lesz majd idővel. Nagyon örülök, hogy fejben, gondolatban idáig eljutottam, mert már tíz éve sikertelenül fogyózom. Nagyon sokrétű lesz ez az életmódváltás, már most tapasztalom a jótékony hatását. Mással kezdek el foglalkozni szabadidőmben, kinyílt a világ előttem, s ezernyi tervem van a jövőre nézve.

Eddig csak panaszkodtam, hogy nem tudok lefogyni. Nem volt jó megoldás. A könyv amit ajánlottam, már évek óta megvan, de bele sem néztem, tettem a többi fogyis könyv közé. Most rátaláltam, s tudom, hogy ez az életstílus, amit az író ajánl, az meg fog felelni nekem. Persze hogy nagy a lelkesedésem, de ez már nem az a lelkesedés, mint mikor előszedtem a kinyomtatott étrendemet, és elkezdtem betartani amit kellett volna. Bevallom őszintén, hogy egyetlen diétát sem bírtam ki egy hétig sem, nem tudtam tartani az előírtakat. Ha csokoládét láttam vagy kaptam, máris befaltam, s akkor nem volt megállás, ettem azután már mindent.

Sok minden kellett, hogy idáig eljussak. Sok helyen írtam hozzászólásokat, bejegyzéseket a neten, kerestem, kutattam a sikeres fogyás titkát, és végül meglett az eredménye, mert most érzem, és tudom is, hogy sikerül majd életem végéig egy másik, folyamatosan alakuló életstílust kialakítanom. Majd írom folyamatosan hogyan is haladok.

Társulj mellém, légy a képzeletbeli fogyitársam, és sikert sikerre halmozunk majd meglátod. :)

Küldök egy dalt, hogy találd meg te is a neked való életstílust, és tudd is követni, alakítani, formálni. :)

komment
süti beállítások módosítása