Együtt sikerülni fog!

Szép lassan fogyogatok. :)

2015/04/09. - írta: RiaRia

86,3 kilónál tartok, és szuperjól érzem magam, nincs éhségérzetem, nem eszek cukros dolgokat, sok vizet iszom, és tudom tartani a diétát. Nagyon úgy érzem, hogy most fog sikerülni a fogyás, mert eléggé elszánt vagyok. Most még van időm nyárig, bevallom, hogy csinosabb szeretnék lenni már a nyár közepére, ezért nagyon komolyan gondolom, amit csinálok.

Az a jó, hogy most az egyszer nincs visszahízás, élvezem, hogy mozgok, süt a nap, friss tavaszi a levegő, én meg váltom az életmódomat. Ha tudtam volna korábban, amit most tudok, azt hiszem, nem várok tíz kerek évet ezzel a stílusváltással. Már egy számmal kisebb méretű ruhákat hordok, ez nagyon ösztönző tud lenni. Nem kell belepasszírozni magam a farmerba, és életenergiából is több van bennem.

Vettem multivitamint, hogy a diéta során elégedett legyen a szervezetem. Ez egy olyan jó vitaminkészítmény, hogy 5 órán keresztül fokozatosan látja el a testünket vitaminokkal, nyomelemekkel, és ásványi anyagokkal. Most jól jön, hiszen kevesebbet eszem, mint eddig. De, nem vagyok éhes. Nem eszek már tábla csokit elalvás előtt. Sok minden alakul át az életemben, megújulok, mint ahogy tavasszal a természet is.

Akinek van kedve csatlakozzon, vagy kezdje el még most a fogyót, mert nyáron már talán késő lesz. Persze sosem késő, nekem sikerült elfogadnom, hogy ezentúl így kell diétáznom életem végéig, mert ha nem, jön a visszahízás. Azt meg nem szeretném. 

Drukkolok mindenkinek, aki szeretne életmódot váltani. Hidd el, hogy sikerülhet, ha nem most, de később egy kicsivel biztos. 

Küldök egy dalt, hogy jól teljen a napod! :)

komment
süti beállítások módosítása