Együtt sikerülni fog!

Versenyre fel! :)

2015/09/27. - írta: RiaRia

award-152042_1280.png

Ha olvasod a blogomat, arra biztatlak, hogy gyere, versenyezzünk! :) Én túllőttem megint a célon, és már újra 90 kg fölött vagyok. Ha nem is találok versenytársakat, én mindenképpen belekezdek először egy két hónapos, majd ha ezt teljesítem, egy három hónapos, majd egy féléves diétába. Újra terveznem kell, egészen addig, amíg sikerül beindítani a fogyás ütemét.

Terv:

2 hónapos terv: heti fél kilogramm kötelező fogyás. Most indul október 1-től és tart november 30-ig. (2 kg/ hó)

90 kg-ról indulok, november végére 86 kg leszek! :)

----------

Terv:

3 hónapos terv: heti fél kg fogyás kötelező. Indul december 1-től, és tart február 29-ig. (2 kg/ hó)

86 kg-ról indulok, február végére 80 kg leszek! :)

----------

Terv:

6 hónapos diéta: heti fél kg fogyás kötelező. Indul 2016. március 1-től, tart augusztus 31-ig. (2 kg/ hó)

80 kg-ról indulok, 2016. augusztus végére 68 kg-os leszek!!! :))) - Jupiiiiiiiiiiiii!!!

---------

Ez így nagyon laza diétának tűnhet, de eddig sem tudtam tartani amit terveztem, és nem beindítani nehéz a fogyót, hanem kitartani lesz nagyon-nagyon nehéz bizony. Nem sok heti fél kg, a dietetikusok is ezt tanácsolják, így a szervezetünknek is meg tudunk adni mindent, ami tőlünk telik.

Most már taktikázni is szeretnék, mert azt írtam, hogy a havi 2 kg fogyás kötelező. Akármilyen úton-módon, de azt a két kilogrammot muszáj megkövetelnem magamtól.

Aki hallja, adja át!              V E R S E N Y E Z Z Ü N K ! ! ! :)))

Versenyezzünk egy kicsit, mert én legalább is nagyon elhanyagolom magam az utóbbi napokban. Ha van kedved, van ötleted, kapcsolódj be, nincs semmi díj a végén, ha sikerül a tervünk annyi lesz a jutalom, amennyi zsírt vesztünk, és amennyivel fiatalosabbak és fittebbek leszünk majd.

Annyi fogyiprogram van a neten, mégsem sikerül lefogynunk, vagy vissza hízzuk hamar.

Természetesen nem kötelező "benevezni" a versenybe, csak én szeretnélek biztatni, hogy nincs veszve semmi, akárhány kilós is vagy, le tudsz fogyni te is, én is, és mindenki, aki szeretne.

Akár indulhatunk holnaptól is, mert hétfő van, koncentráljunk mindig egy hétre csak.

1 HÉT = 0,5 kiló !!! :)))

Várlak szeretettel, én indulok és nagyon iparkodom majd! Addig is küldök egy jó kis dalt, hogy jobb kedved legyen. :)

plusz még egy videó,- Dr. Bagdy Emőke Az Akaraterő című videóját hallgasd szeretettel.

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása