Együtt sikerülni fog!

Jöjjön az, aminek jönnie kell!

2015/12/14. - írta: RiaRia

Hát, akkor kezdjünk bele a nagy kalandba. Szeretném nagy kalandnak fölfogni a nagy fogyást, amit egy év alatt szeretnék produkálni. Nem szabad sietnem a fogyókúrával, mert a bőr rugalmasságát is figyelembe kell vennem. Nem vagyok már olyan, mint fiatalabb koromban, amikor csak kenyéren és tejen éltem. Akkor ezt kívánta a szervezetem, kevéssel beértem, és sokat gyalogoltam.

50-55 kg voltam egészen 45 éves koromig, amikor is valamilyen oknál fogva megváltozott minden. Jöttek a nyalánkságok, a rossz, hízlaló ételek, és a nemtörődömség részemről. Tart ez a mai napig, amikor is végleg búcsút mondok egy ideig a készételeknek. No, meg a csokoládénak, és egyéb finom falatkáknak. Tudom előre már, hogy kínozni fog az éhség, amit azért szeretnék elkerülni. Három óránként fogok étkezni, a reggeli reggel 7-kor, a tízórai 10 órakor, az ebéd 12 órakor, az uzsonna 15 órakor, a vacsora 18 órakor, és egy kis utóvacsora is lesz, pl egy alma este 21 órakor. Ez a tervem, nem lesz nehéz megjegyezni, de tartani annál nehezebb lesz, hogy a köztes időkben nincs semmiféle eszegetés. SEMMI ESZEGETÉS! 

Jöjjön hát az, aminek jönnie kell. Az Egy éves fogyókúrám. Mivel többé nem akarok komolytalan lenni, így ezt a kis időt, ami még az új évig van, azt is az előkészületeknek, és a változtatásoknak szentelem. Főleg lelkiekben kell megerősödnöm, hogy bírjam majd a strapát. Hogy miért mondok búcsút a készételeknek egy időre? Azért, mert kell egy kis böjtös időszak az étrendemben, érzem, hogy jót tesz majd a gyomromnak is, és jobb lesz a közérzetem is. Beállítom a vekkerórámat reggel 1/2 6-ra, mert reggel szeretnék tornázni. Régebben is sokkal energikusabban kezdtem a napomat ha a reggeli időpontban edzettem valmilyen formában. Kb. fél órával kezdem, ha bírom. Ha nem, akkor negyedóra bőven jó lesz, de minden nap rendszeresen csinálom majd az edzést.

Az étlapomon főleg olyan élelmiszerek szerepelnek majd, amit szeretek enni, de alacsony a kalóriatartalmuk, és amit lehet nyersen eszek meg. Sokféle gyümölcs és zöldségféle között válogathatok, de az áruk is befolyásolni fogja, hogy mit választok. Fő az egyszerűség. Lehet párolt zöldségféléket is ennem, mert azt is szeretem. De ügyelek majd a szénhidrát, fehérje és zsír arányára is. Legyen mindenből. Azt írja a Diétáskönyv, hogy ha valaki már kb. 1200-1300 kalóriás étrendet követ, akkor bizony kell multivitamin készítményt is szednie, mert kevés lesz a bevitt ásványi anyag, és a vitamin is. Igyekszem azért úgy étkezni, hogy ne nagyon kelljen szedni kiegészítő vitamint, inkább mozgok többet, és így több kalóriát ehetek meg.

Kb. 4 naponként ajánlatos mérni a súlyomat. Ez lesz nagyon nehéz, de mindegy, ha hagytam magam így elhízni, akkor mostmár mindenre figyelni kell.

A jelenlegi súlyom = 95,3 kiló!!!!! :((((

Küldök egy dalt, épp ezt hallgatom, hallgasd te is szeretettel. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása