Együtt sikerülni fog!

A mozgás öröme. :)

2015/12/15. - írta: RiaRia

ballet-1033167_1920.jpg

Hát, itt még nem tartok, mint a képen a lány, de tornáztam 3x tizenöt percet. :) És, frenetikus érzés volt. Alig bírtam ki a negyed órát először, minden részem fájt, nem is csináltam nagyon úgy, ahogy kellett volna, mégis jólesett a mozgás. Ha ennyit meg fogok tudni csinálni egy ideig, és fogyni is fogok tőle, akkor szuper a köbön, jó, hogy belekezdtem. 

Máris csak 94,8 kiló vagyok, fél kiló fogyás, és nem is készültem ki úgy, mint gondoltam. És még nincs itt a nap vége, mert ezt a gyakorlatot még meg szeretném csinálni még 2x ma. A Norbi Duci tréning összes gyakorlatból tornázom a legelső, és legegyszerűbb gyakorlatra, de még ez is megizzaszt egy kicsit. Tervem, hogy a jövő év végére jó tempóban, kimerülés nélkül végig tudjam csinálni azokat a gyakorlatokat ebből a dvd-ből, amik számomra ideálisak.

Csak javasolni tudom, ha van ráérő tít-tizenöt perced, mozogj valamit, tornázz, gimnasztikázz, mert ha közben nem is érzed olyan jól magad, de a gyakorlat végeztével csodás élményben lesz részed. Ha nem folytatom, én vagyok a legnagyobb őrült a világon, mert látszik, hogy ha mozgással egybekötöm a diétát, akkor működik. Tudom, ez még csak az eleje, de már nem fölfelé mozdult a mérleg mutatója, hanem lefelé. 

Tervem, hogy nem eszem túl magam, és csak kis adagokat eszek. Tartom a 3 órás időszakokat az étkezésben, így kisebb adagokkal is beérem, mert tudom, hogy nemsokára újból lesz alkalmam enni egy keveset. Most jön majd az uzsonna 15 órakor, és este vacsorára kicsivel többet eszek, de nem sokkal, mint ebédnél. Az utóvacsora 21 órakor csak egy db narancs lesz.

Szuperül érzem magam, mégha elég sok kilót cipelek is, mert talán beindult valami. Tarts velem, tornázzunk együtt, nem kell sok hozzá, csak naponta 1x-2x negyedóra, de ha te bírod, lehet 20-30 perc is. Igazán csak január elsejétől fogyózok majd lelkesen, hiszen tudom, hogy jön a Karácsony, amit sosem tudok evészet nélkül kibírni. Ha sikerül akkor is tornáznom, akkor lehet, hogy nem hízok vissza. Próbálok önmérsékletet gyakorolni.

Küldök egy jó kis dalt, fogyózz te is ha szükséges, most még jobb belekezdeni, mint tavasszal, amikor már a kabát sem nyújt annyi "védelmet" a zsírsejtek ellen. :) 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása