Együtt sikerülni fog!

Hajrá! :)))

2016/02/20. - írta: RiaRia

fruit-1191768_1920.jpg

Sajnos az előző bejegyzésben lévő tervem nem sikerült, mert most kellene 94 kg-osnak lennem. De azért ha nem is sokat, de fogytam. Most vagyok 98.8 kg. Voltam kevesebb is, már 98 kiló alatt is voltak méréseim, így visszajött az önbizalmam, és folytatom a küzdelmet a kilókkal. Meg kell tanulnom salátákat gyártani. Nincs mese, most erre kell a hangsúlyt fektetni. Akár zöldségsalátát, de gyümölcssalátát is kell ennem, mégpedig sokat.

Kicsit mérges vagyok magamra, mert nem tudom tartani az elért eredményeket. Már "vígan" voltam 97.5 kiló, csak mindig bekajálok, és jönnek vissza a dekák. De kiegyeznék ezzel az eredménnyel is, ami most így beindult, ha huzamosabb ideig folytatódna. Persze nem kell mindig salátákat ennem, de helyesen kell tudni összeállítani egy napi ételadagot.

Azok a fránya esti kajálások! :((( Nem szabad, hogy így legyen! Ki kell találni az ellenszert.

Mit tudok a mostani helyzetemben csinálni?

- onnan folytatom, ahol most megrekedtem,

- örülni kell kis részeredményeknek is,

- bizony tanulni kell, hogyan lehet jól fogyózni,

- tanulni kell a salátagyártást,

- számolni kell a kalóriát még akkor is ha kevesebb idő jut rá,

- nem muszáj egyfajta diétát követni, de ésszerűen kell étkezni,

- kompenzálni kell a bekajálós napokat,

---------------------------------------------------------

Mérges azért nem szabad, hogy legyek, mert visszájára sül el a fogyóm.

Hajrá! :))) Újult erővel folytatom tovább a küzdelmet a kilók ellen.

Így az éjszaka közepén küldök neked egy dalt, fogyózz velem, ha van kedved. :)

 

komment
süti beállítások módosítása