Együtt sikerülni fog!

98 kiló alatt a mérleg mutatója!!! :))) Jupppiii!

2016/02/25. - írta: RiaRia

Még nincs február vége, de sikerült 98 kg alá tornásznom magam (97.7 kg!!! :))), aminek rettentő mód örülök, mert talán-talán beindul valami, és fogok is fogyni ezután is. Tarottam, hogy egy nap fél-fél órákat sétáltam, gyalogoltam, és lehet, hogy kevesebbet is eszek, mint előtte (bár én nem így érzem). Még nem vetettem be GI diétát, ha sikerül, akkor még jobb eredmények lehetnének. Nekem így is jó, a lényeg, hogy lefelé mutasson a mérleg.

Nagyon boldog vagyok, mert kissé nagyon pufinak éreztem magam a 100-as határon, alig bírtam mozogni. Most már a nadrágom is lazább rajtam, és nem kell úgy szuszognom, nagy levegőket vennem, mint eddig. Egyszóval minden jóban van valami még jobb, a kedvem is hatalmasat változott, mert már a depressziós fázis kerülgetett, hogy nem indul be a fogyás. 

coffee-1179881_640.jpg

Én ugyan nem kávézom, de küldök neked egy csésze jófajta kávét, ilyenkor még az is jól jöhet. Volt úgy, hogy kimaradt az ebédem, most meg valami vírus kerülget, ezért lehet, hogy emiatt csökkent a súlyom. De nagyon szuper, nem is tudom mikor láttam magam a tükörben 98 kg alatt. Ha ügyes vagyok, és tudom tartani a súlyom, akkor a februári tervem ki van pipálva, mert már így is alatta vagyok. Nem szeretek éhes lenni, így mindig eszem valamit, mikor úgy érzem, hogy jól fog esni az étel. Nem is szeretném magam nagyon sanyargatni, nem hiányzik, hogy újabb falásroham kerülgessen. Szép, nyugis tempóval (ha a heti 2 kilót annak lehet nevezni) szeretném folytatni a fogyómat. Több mozgást iktatok majd be később, ez a fél-fél óra séta jó szolgálatot tesz, és még van bennem tartalék energia úgy érzem. Ma kimarad egy nap, hogy pihenjek is, most azon van a hangsúly, hogy holnap reggel is 97 -tel kezdődjön a súlyom.

Miben tudnék még változni? - a viselkedésben, a hozzáállásban. Nem félvállról venni a diétát, idomulni kell a helyzetemhez, és kitartóan venni az akadályokat. Vissza kell emlékezni, milyen is pufóknak lenni nagy kabátban, sok szatyorral a kézben. Nem akarok már többet dagi lenni. Nem konkrét cél a 60 kg, én már a 70-nel is kibékülnék, csak már tartanék ott. Kezd kialakulni, hogy édességet nem eszem, csoki, cukorka kizárva. Még a vízivás, a megfelelő folyadékbevitel is kevés, ezen is javítani kell. De mindent összevetve repdesek a boldogságtól. :)

Tarts velem, haladjunk szépen sorban a változtatásokban. Hallgass meg egy dalt, most én is megérdemlek egy kis ajándékot, mert ugye a jutalmazás az nem maradhat el az önbizalom növelése végett. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása