Együtt sikerülni fog!

Beindult a változás. :)

2016/03/05. - írta: RiaRia

Jön a tavasz, a téli kabát már rég el van felejtve, a kis tavaszi dzsekimben pedig látszanak sajnos az elmúlt hónapok le nem adott kilói. Mégis örülök egy kicsit, mert február 28-a óta fogytam két kilót, 100 kg-ról 98 kilóra sikerült lefogyni. :) Úgy látszik, hogy nálam az a módszer jön be, hogy 3x eszek egy nap, és este 6 óra után már nem eszek semmit. Az előző bejegyzésben írt vital.hu honlap módszere elég látványos javulást eredményezett, kimásoltam a főbb célokat, betartandó dolgokat, és megpróbálok eszerint étkezni. Ez számomra sem megerőltető egyelőre. Végülis most egy ideje nincs se cukorka, se csoki itthon, ami jó szolgálatot tesz, mert még nem nagyon tudnék ellenállni a csábításnak. Ha minden nap figyelek egy kicsit magamra (igaz, hogy még messze van év vége), de talán beválik ez a fajta étrend, én is megszokom mit szabad ennem és mit nem. 

Mindenkit biztatok, aki most kezd a fogyóba, hogy megéri így tavasz elején belekezdeni a diétába, mert sok tényező van, ami motiválni tud. Nyárig még van idő, akár 10-12 kg-tól is megszabadulhatunk május-júniusig. Én bőven meg lennék már elégedve, ha már ennyit leadnék. Most még pluszban lehet egy kicsit "hajrázni", begyorsítani a fogyókúrát. Változtathatunk az étrendünkön, a mozgásformák is váltakozhatnak, és megfelelő alvás, pihenés feltétlen szükséges. Egy értékelő hetente vagy havonta csak a javunkra lehet, és szükséges is. Én nótórius mérlegelő vagyok, minden nap mérem magam, van, hogy többször is, mert tudom, hogy elveszíteném a fonalat és egyre többet ennék, ha nem lenne ez a kontroll. Azt már tudom, hogy a 100-as számot nem szeretném látni a mérlegen, de jó lenne már közelebb lenni a 90-es értékhez. De így is meg vagyok elégedve, és ez új erőt ad a továbbiakhoz.

Hallgass meg egy jó kis dalt, sok szeretettel küldöm neked, és kívánom, hogy teljesüljön az álmod. :)

 

komment
süti beállítások módosítása