Együtt sikerülni fog!

Hogyan tovább???

2016/04/05. - írta: RiaRia

Megrekedtem. Tartom ugyan a 97 kg körüli súlyt, ami jó, mert nem híztam. Viszont nem tudok most fogyni sehogysem. Az esti evészettel van a bajom. Ha ezen túl tudok lendülni, és el tudom sajátítani, hogy 18-19 óra után már csak a víz és a tea jöhet számításba, akkor nagyon boldog lennék. Most ezt gyakorolgatom, több - kevesebb sikerrel. Addig más, új szokást nem vezetek be, amíg ez az esti kevesebb kalóriabevitel meg nem valósul. Napközben már megy, hogy betartom az étrendet, de elszakad nálam a cérna, ha közeleg a vacsora, és az azutáni időszak. 

Elég jól tudnék fogyni, ha nagyobb önkontrollom lenne. Már épp ideje, mert itt a tavasz teljes erővel, csudajó idő van, nincs már kabát, ami elrejtené a súlyos kilókat. Vállalni kell tudni a mostani súlyomat, ki kell merészkedni a friss levegőre, és merni szembenézni az emberekkel. De inkább saját magammal kell tisztázni dolgokat, mikor reggel a tükörbe nézek, és megkérdem magamtól, hogy - akarsz-e tovább dagi lenni???!!! - Hát, persze, hogy nem akarok, és azt is tudom, hogy korábban kellett volna felkelnem még régebben, hogy új életstílust alakíthassak ki magamnak. 

Nem csak akkor illik bejegyzést írni, mikor mennek le rólam a kilók, hanem épp most van szükségem további erőre, és kitartásra, mikor megállt a súlyom. Nagyon örülök, hogy már nem hízok. Ez a tavasznak is köszönhető, én télen nagyon el tudom ereszteni magam, és csak úgy kúsznak a zsírsejtek rám. Minden héten be kellene tudni vezetnem egy-egy jó szokást. Pl. ezen a héten megfogadom, hogy szénsavas italt már többé nem iszom, vagy pl. ezen a héten nem eszem túl zsíros ételeket, vagy pl. ettől a héttől kezdve már 18 vagy 19 óra után már több élelmet nem veszek magamhoz. Ugye most épp ezt gyakorolom. Amikor letelik a hét, akkor pedig számonkérem magamtól, hogy betartottam-e amit ígértem.

És, azt hiszem, hogy büntetést is be kell vezetnem, mégpedig azért, mert eddig ahogy visszaolvastam a blogot, csúfos vereséget szenvedtem a kitartásban. A büntetés pedig az lesz a következő hétre, hogy nem olvashatok kikapcsolódásképpen. Lehet, hogy ez is az oka félig-meddig, hogy nem fogyok, mert olvasás közben szoktam néha pattogatott kukoricát, vagy csokit vagy más nem a diétába passzoló nasit enni. Mivel szeretek esténként olvasni, ezért ez elég szigorú büntetés lesz, majd elválik, hogy be tudom-e tartani. Valamit mindenképpen illik már betartanom, vagy azt, hogy estefelé már nem eszem annyi kalóriát, vagy marad a büntetés.

Azért, hogy jobb kedvem legyen, küldök neked egy dalt, hallgassuk meg együtt. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása