Együtt sikerülni fog!

Mi az ami fogyaszt?

2016/07/13. - írta: RiaRia

scales-1426079_640.jpg

Mi az, ami fogyaszt? - Hát, én most összeírtam egy csokorra valót, hogy "miheztartásvégett" tudjak mihez nyúlni, ha éppen olyan állapotban vagyok, mint most is. Persze, hogy visszahíztam. Valami miatt vagy nincs elég erő bennem egy diétához, vagy a kitartással vannak gondok, de nagyon. 98 kg-ra híztam vissza. Nagyon bánt, de folytatom tovább. Persze, hogy megint a falásrohamom volt a ludas. Körülöttem mindenki szépen fogyogat, lehet, hogy ez engem stresszel egy kicsit, és ezért akadok meg mindig. Fölsorolom, hogy mit is írtam össze gyorsan azok közül amit használok is a fogyás érdekében.

Tehát mi az ami fogyaszt:

-Szűsztea forte (teakeverék, ami elég jól segíti az emésztést),

-Zöldtea (ebből is jó ha alkalomadtán iszunk egy-két csészével),

-Nyers zöldségfélék fogyasztása (általában a délelőtti órákon jól jönnek),

-Takarítás (mindentbele alapon, amíg bele nem izzadunk a munkába),

-Szobabicaj (ez nagyon jó segítőtárs),

-Gyaloglás (ezt gyakorolnom kell még, sehogy sem megy),

-Kis ideig tartó koplalás ( egy kis böjt jól jön néha a méregtelenítés kedvéért),

-18 óra után már nincs több kaja (na, ezt kellene már jól betartani),

-4-6 óránként kell enni ( ennyi időt mindig kell hagyni, hogy a gyomorból távozzon az étel),

-7-kor van reggeli (előtte semmiképpen, de utána sem nagyon),

-Tánc, DVD-re torna ( ugrabugra vagy amit akartok, csak mozgás legyen),

-Sok folyadék (én csak gyógyteát és vizet iszom),

-Naturvarázstea (az egyik kedvencem, ez is jó méregtelenítő),

-Saláták (minden mennyiségben ajánlott),

-Levesek (ezek is fogyasztanak, ha délben csak ezt eszem),

-Szénhidrátcsökkentés (kb. 140g/nap ajánlott nekem),

-1000 kalória naponta (szigorúan betartandó!!!),

-Számolni kell a kalóriát (kaloriabázis.hu),

-Súlyellenőrzés (amikor csak lehet és legyen ez motiváló erő),

-Diéta betartása (ez nélkülözhetetlen),

-Akaraterő, kitartás (gyerünk! meglesz az eredménye!),

-Szójatermékek (mindenféle formája),

-Gyümölcsök (nekem csak mértékkel),

-6-kor van ébresztő (kötelezően),

-Nyugodt alvás (időben nyugovóra térni),

-----------------------------------------------

Nekem ezek válnának be, és ha mindet tudnám alkalmazni, tuti, hogy szép lassan lefogynék. Azért gyűjtöttem csokorba, hogy mindig előttem legyen, ha elcsábulnék.

Ne hagyd magad, írd össze az erősségeidet, tarts ki mellettük, és az eredmény nem marad el. :)

Hallgass meg egy dalt, és írd össze te is, hogy neked mik segítenének a diétád során.

 

 

komment
süti beállítások módosítása