Együtt sikerülni fog!

Beindul a változás!!! :)))

2016/08/25. - írta: RiaRia

Egy apró kis győzelemnek tudom be, hogy sikerül talán változni, és csökkenteni a súlyomat. Kicsit korán ébredtem, de nem bírtam ki, és ráálltam a mérlegre. 96.2 kg vagyok!!! :))) Siker! Végre elindul lefelé is a mérleg, remélem.

Persze korog most a gyomrom, de nem volt falásrohamom, ami jó jel. Lehet, ha kiegyensúlyozottan fogok enni, el is múlik majd. Még azért megyek vissza aludni. Amit levonhatunk tanulságként, az, hogy nem kell össze-vissza enni, egy kis odafigyeléssel úrrá tudunk lenni önmagunk ellenállásán. Én leszek a győztes a végén, nem adom fel. Tegnap nem mozogtam semmit, ma már beiktatok egy kis bicajt, kb. 6-kor fel kell azért kelnem.

Tarts ki te is, megéri! :) Küldök egy dalt neked, hallgasd szeretettel. :)

 

komment
süti beállítások módosítása