Együtt sikerülni fog!

Napközben is lehet fogyni.

2016/08/27. - írta: RiaRia

95 kg vagyok, reggel óta tovább fogytam fél kilót, így meg kell, hogy állapítsam, hogy napközben is lehet fogyni. :) Szuper érzés! :) Itt a mértékletességen van a hangsúly, és azon, hogy amiket a videókban hallottam, be tudom tartani, és a jó mindebben az, hogy nem is vagyok éhes. Persze jó lenne mindenhogy fogyni, az alvás is segít, mert ha nem aludjuk ki magunkat, felborul az egyensúly, és nem joghurtot fogunk megkívánni enni, hanem inkább a hízlaló élelmiszereket. Nem szabad túl sok vizet sem inni, 2,5 liter víz kb. elegendő egy nap. Én van amikor csak akkor iszom, ha szomjas vagyok, nem erőltetem a vízivást különösebben. Van az élelmiszerekben, és amit még mellé megiszunk (tej, tea, stb.), azokban is van folyadék.

Most értem el talán arra a  szintre, hogy tudok mértéket tartani. Nem biztos még, majd az elkövetkező hetek mutatják ezt meg. Mindenesetre gyorsan lefogytam 1-2 kilót, ami a jókedvemet, és a hozzáállásomat is erősíti. Így is sok a 95 kg is, mégis úgy érzem magam, mintha 60 kg-os lennék. Több energám van a zöldségféléktől, és nem eszem annyi gyümölcsöt sem, mert most még ez nem jó nekem. Tudatosabban étkezem, jobban figyelek, hogy mi van a tányéromon, és hogy mennyi. És persze arra ügyelek, hogy olyat egyek egyelőre, amit szeretek is. Bár én általában minden zöldségfélét szeretek, csak nem áldoztam időt arra, hogy egy olcsó és jó energiatartalmú ételt készítsek, vagy fogyasszak el.

Most pihenek, lehet, hogy ez is segítette a napközbeni fogyást, tegnap már este fél nyolckor aludni mentem, és igaz, fönt voltam éjszaka, de jó sokat aludtam. Ebben nagyon hiszek manapság, hogy az alvás is fogyaszt. Az arányokon és az adagméreten is változtattam, de ugye kb. 1000 kalóriát eszem, ezért nem csoda, hogy egyszercsak beindult a fogyás. Nehéz volt kivárni, de remélem, hogy tovább fogyok majd.

A mozgással még gondok vannak, de nem akarok egyszerre mindent, most örülök, hogy fogyok végre. A mozgás is egyébként akkor hasznos, ha egyik nap gyalogolunk, másik nap futunk, harmadik nap kertészkedünk, és így tovább, tehát váltogatjuk a mozgásfajtákat. Ezért nem kell a nagy erőkifejést jelentő sport, a lényeg, hogy élvezzük, szeressük, amit csinálunk, és folyamatos legyen a mozgás.

Ha ez így megy tovább, holnap már talán 95 kg alá is mehetek, de egyelőre megvagyok így, nem erőltetek semmit. Nem követek diétát, csupán áttértem a vegetáriánus étkezésre, ennek lett ilyen jó hatása rám nézve. Volt ám ruhapróba is ma már! :) Beleférek egy olyan ingbe, amibe szerettem volna már régen.

3 + 1 étkezés egy nap. Nincs tízórai, de uzsonna az van, de épp egy kétdecis joghurt, vagy zöldségféle valamilyen formában. Annyit kell ennem reggelire, hogy ellásson energiával egész napra, mert az ebéd már kevesebb és a vacsora sem bőséges. Csodálkozom magamon, aki mindig telepakoltam a gyomrom még alvás előtt, hogy miként is tudom megállni, hogy nem sokat eszem vacsorára. Várom most a másnapi mérlegelést mindig, ez is motivál, és az, hogy nem fogok éhenhalni, ha megettem a napi adagomat.

Bújom a könyveket, nézem az internetet, hogyan lehet áttérnem jól a vegetáriánus életmódra. Még nagyon az elején vagyok, korántsem tartok sehol, ami a kitartást illeti, vagy a híres akaraterőmet, ami mindig hátul kullogott, ha róla volt szó.

Kezdj bele egy reformba, ha szükségét érzed, nem veszíthetsz semmit, csak a zsírsejtek fognak megfutamodni. Próbálj ki egy életmódot, ami neked tetszik, kb. három hétig. Ezalatt kiderül, hogy neked való-e, vagy sem. Ha nem, az azt hiszem már a kezdeti napokban is kicsit érezhető. Megéri próbálkozni sok mindennel.

Tarts ki, és ne veszítsd el soha a jókedvedet, mert enélkül nem megy semmi. Hallgass meg egy dalt, és pihenj velem együtt egy nagyot, ha van rá lehetőséged. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása