Együtt sikerülni fog!

Itt az idő! Kezdjünk változni!

2016/10/17. - írta: RiaRia

Hát, akkor kezdjünk is bele. Eljött az idő a változtatásra. Új hét indul, nem mondom, hogy kicseréltek volna, de száznyolcvan fokos fordulatot vesz mától az életem, ha a zsírsejtek elleni csatát nézem. Már írtam korábban, hogy beneveztem az interneten több fogyókúrás programba, de nem sok sikert értem el, ami kizárólag miattam volt. Ebből az egyik egy egy hónapos szuperprogram volt, amit mától újra követni fogok. Annyit elárulhatok talán így a programról, hogy az étkezés megtilt minden lisztes és cukros ételt. Nem is szerepel a diétás étrendben ilyen.

97.1 kilóról indulok. Most mértem magam. Mozgás annál több lesz, beleadok a mozgássorokba annyit, amennyi tőlem kitelik. Nagyon komolyan veszem, amit írok, mert nagyon sok a súlyfelesleg rajtam. Vannak a programban motivációs videók, ajánlott filmek, videók, ösztönző mondatok, és dietetikussal folytatott beszélgetés is. Mind mind hasznos és mind követendő.

Én a www.szuperno.hu oldal egyik nagyon-nagyon jó áron kínált egy hónapos programját kaptam, és megmondom őszintén, ha mindent be tudtam volna tartani, garantált kilók olvadtak volna le rólam. Minden napra kaptam utasítást és tele volt izgalmas érdekes olvasnivalóval, motivációs videókkal, filmekkel, biztatásokkal, étrendekkel, és természetesen sok-sok mozgással. Ha benevezel egy fogyiprogramba, mindegy, hogy melyikbe, a lényeg, hogy tudod már magadról, hogy le akarsz fogyni, és ezért követni akarod a benne foglaltakat. Ha megcsinálod, amit házi feladatnak feladnak egy napra, és ezt naponta megteszed, már nyert ügyed van.

Mindegy talán, hogy mennyit is fogyunk egy héten, az a fontos, hogy betartsunk egyfajta alapelvet, amit tudunk követni huzamosabb ideig. Én azért kezdem most ezt a programot, mert már egy évvel előre tervezek, nem áprilisban akarok megint észbekapni, hogy már itt az ideje a változásnak. Szóval először tartsuk be, hogy semmilyen lisztes, de főleg cukros ételt nem eszünk. És minden órában igyunk meg egy pohár vizet (teát,stb.). A mozgást ne hanyagoljuk el, mindig annyit csináljunk abból ami elő van írva, amennyit meg tudunk csinálni.

Itt az idő! Kezdjünk változni! :)

Hallgass meg egy dalt, hogy legyen kedved diétázni. :)

 

komment
süti beállítások módosítása