Együtt sikerülni fog!

Minden nap egy alma, s nincs szükség orvosra.

2016/10/21. - írta: RiaRia

appetite-1239056_640.jpg

Most vagyok ruhában 97 kiló. Sikerült egy kicsit odafigyelnem a diétára. Beindítottam a fehérjeport, mégpedig ebéd helyett. A mai napon nagyszerűen bevált, és remélem kivédem az esti evésrohamot. Nem mindenben követem a programot, de főleg a sport részét azért onnan szeretném elsajátítani. Egyelőre még csak a gimnasztika megy, de az minden nap.

A zellert én nagyon szeretem, és most olvastam, hogy felpörgeti az anyagcserét. Pár napja reggelre nyers zellert eszek, paprikával, savanyú uborkával. Ez a reggeli. Ebből annyit, amennyivel jóllakom. Tízórai nincs, ebédre ma ittam a fehérjeport, ez ma sikeresen kitartott uzsonnáig, akkor joghurtot ettem tönkölykorpával, ez is telítette a gyomrom, és most ettem meg a maradék nyers zelleremet, és egész nap iszom a citromos vizet. Reggeli után mindig megiszom egy csésze Diabess teát, mert ez rendbehozza a vércukromat, ugyanis nagyon sok csokit, cukrot ettem, ez mostantól megszűnik. Ennyi volt mára a kaja, nem vagyok éhes, és azért csak ennyi, mert kompenzálni kell a befalt ételeket, amik újra hízlaltak.

Azt együk, olyan élelmiszereket, amiket szeretünk, és alacsony a kalóriaértéke. Ebből jó sokat meg lehet enni, és most kevesebb kiló vagyok, mint reggel, mikor felébredtem. Az esti programon kell dolgoznom, hogy ne legyen falásrohamom. Egész nap jól birom azzal, amit eszek, kb. este 8-kor jön valami, ami elindítja a falásrohamot. De ezzel a nyers zellerrel ki fogom tudni védeni, azt hiszem.

Sok almát eszem, most amikor jobb áron lehet hozzájutni, együnk minden nap legalább egy almát, ha van lehetőségünk, akkor többet is. Változtassuk mindig azt, hogy mit eszünk. Ezzel mindig meglepjük a zsírsejtjeinket, több vitamint tudunk a szervezetünkbe juttatni. Ma még ettem egy db citromot szőröstül-bőröstül (vagyis nem csak a levét facsartam ki, hanem a belsejét is megettem). Most eszek még C-vitamint, és Calcium pezsgőtablettát is. Jólérzem magam, egy kicsit idegesít, hogy itt toporgok mindig a 95-96-97 kiló magasságában.

De nem lesz ez mindig így, főleg ha ki tudok tartani. Tarts te is velem, szép lassan majd csak le fogunk fogyni. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása