Együtt sikerülni fog!

Szójafasírt a köbön. :)

2017/02/20. - írta: RiaRia

platter-2009590_640.jpg

Készítettem szójafasírtot. Házi készítésűt, eredeti szójagranulátumból. Meg voltam lepődve, mert egészen ehető, sőt! Darált hús nincs benne, csak a granulátum. Hamar meglett, és végre használom az itthon lévő anygokat is. Van még szójakockám, az pörköltnek jó lesz, és főzelékek habarására szójalisztem. Ki nem szabad dobni, mert pénzt költöttem rá. Voltak fenntartásaim a szója ízével kapcsolatban, de kellemesen csalódtam.

Kicsi gombócokat csináltam, zsemlemorzsában meghempergettem, és kisütöttem. Jó sok lett ahhoz képest, amit én gondoltam. A készítés előtt ugye be kell áztatni a szóját, és jól megduzzad a granulátum. Ezt ettem ebédre, és vacsorára is ezt fogom. Elég jól telít, kíváncsi vagyok, hogy mikor leszek legközelebb éhes. Mondjuk úgy vacsora tájékán jó lenne.

Ez a "hadművelet" egy kis önbizalmat adott, hogy érdemes kísérletezni. Bárcsak a salátákkal is itt tartanék, hogy legyen kedvem csinálni őket. Például a fasírt mellé nagyon ideális. Már ott tartok, hogy párolt zöldséget azt eszek, így több vitamin és rost kerül a szervezetembe.

Egyelőre feldolgozom azokat az élelmiszereket, amik itthon vannak, és ezután már csak egészséges dolgokat lehet vásárolnom és ennem. Ez a jelszó! :)

Örülök, hogy végre belekezdtem magamra is főzni, bár ez még csak a kezdet kezdete.

Próbáld ki a szóját, beírtam a kalóriabázisba, és alig van benne kalória, sokat meg lehet enni belőle. Egyszer már próbálkoztam a szójával, akkor töltött tojást készítettem, de mindenből olyan sok adag lesz, hogy alig bírom megenni. Kiadós. :)

Gyere, gyűrkőzzünk neki ennek a fél évnek, mert most előttem csak ez lebeg. Muszáj, hogy sikerüljön! :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása