Együtt sikerülni fog!

Két hét az első fázis a diétában.

2017/03/20. - írta: RiaRia

weight-loss-2036966_640.jpg

Nem tudom, hogyan boldogulok majd az Atkins diétával, mindenesetre összeírtam azokat az élelmiszereket, amiket szoktam enni, és ezeknek a kalóriaértékét, a fehérje, zsír, és szénhidrát, valamint a rosttartalmát is. Minden első nap nehéz a diéta során. Nézd meg, mit találtam, ami kevés szénhidrátot tartalmaz, vagyis az első két hétben ehetem.

Lássuk a következőket:

tojás, túró, sajt, csirkehús, tőkehalfilé, tej, joghurt, kefír, kolbász,

fejes saláta, retek, uborka, zeller, zöldpaprika, citrom, brokkoli, cukkini, kelkáposzta, kelbimbó, cékla, karfiol, paradicsom, petrezselyem gyökér, zöldbab,

kovászos uborka, savanyú káposzta,

csiperke gomba,

_________________

Ezekből kellene összeválogatni a menümet a két hétre. Holnap reggel kolbászos rántottát eszem, délben salátát joghurtos öntettel, és vacsorára csirkehúst zöldbabbal. - Nem tudom, hogy elég lesz-e, de mindenképpen háromszor szeretnék enni egy nap. Később lehet a többi zöldségféléből válogatni. Lehet, hogy nem teljesen pontos amit leírtam, de mindenképpen jól kell laknom. A savanyú káposzta főszerepet fog kapni az étrendben, mert most az van itthon. Nem lenne szabad sok keményítőt tartalmazó zöldségféléket ennem, de amiket felsoroltam, gondolom, hogy jók.

Van egy kis izgalom bennem, hogyan is sikerül az első nap. Próbálok tornával indítani, hogy segítsek egy kicsit a fogyásban, hiszen újra 100 kiló közelébe értem, sajnos. Ezért kell összeszednem magam, és valamihez tartanom magam. Fél 6-kor van ébresztő, hogy legyen időm tornázni. Este 22 órakor kötelező lenne aludni menni, hogy jól kialudjam magam.

Április 4-ig kell kitartani ezekkel az élelmiszerekkel. Napi 8 pohár vizet kötelező meginni. Azt hiszem, hogy a mindentbele zöldségragu is sokszor fog szerepelni az étlapon. Nem vagyok túl ötletes, de főleg salátaféléket kellene ennem. És a fehérjékből amennyi jólesik, de arra vigyázni kell, hogy ne egyem túl magam. Szigorú lesz a holnapi nap, nem is leszek fent sokáig, hogy kellően felkészülhessek lélekben is holnapra.

Gyerünk, kezdjünk bele, mert így, ezzel a súllyal nem maradhatok sokáig. Indul az első szakasz!

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása