Együtt sikerülni fog!

Szépen haladok lefelé a súllyal. :)))

2017/03/25. - írta: RiaRia

cucumber-685704_640.jpg

97.1 kiló vagyok, ami szuper érzés! :))) Szépen araszolgatok lefelé, és kezdem megszokni ezt a fajta étkezést. Nem mondom, hogy minden tökéletesen megy, néha eszek több szénhidrátot, de a könyv is azt írja, hogy inkább engedjünk néha a kínzó szorításnak, és együk meg azt amit annyira szeretnénk. Ma reggel például banánt ettem, ez egyáltalán nem stimmel a szabályokkal, de mivel nagyon meg akartam enni, így nem gyötör érte a lelkiismeret.

Sosem voltam az a fajta, aki minden diétánál mindent be tudott volna tartani. De ha így fogyogatok, addig rendben van a dolog. Ha elkezdek hízni, majd visszavonulót fújok. Engem mindig csak az izgatott ennél a diétánál, hogy nem túl sok-e a zsír és a fehérjearány a szénhidráthoz képest? No, meg a koleszterinkérdés is. Kb. jó fél évig szeretném csinálni az Atkinst, mert szerintem bele fogok unni. Ha mégsem, akkor talán tovább fogyok majd, nem tudom. A lényeg most az, hogy elkerüljek a ronda 100 kilós határról. Ha sikerülne kb. 80 kilóra fogynom, akkor egy kis szünetet tartok, és kipróbálnám, hogyan is tudom tartani a súlyomat. Később újrakezdeném, vagy folytatnám onnan, ahol abbahagytam.

Tanácsom az eddigi tapasztalatból, az, hogy meg kell tudni szokni azt, hogy 3x eszünk egy nap, ez nagyon nagy nyomatékosító tényező tud lenni. Nem is eszek most este 6-7 óra után. Igaz, hogy a dolgaim is úgy alakultak, hogy egész nap el vagyok foglalva, van, mikor el is felejtem, hogy diétázom. A munka, az elfoglaltság elfeledteti, hogy éhes vagyok. Most hétvége van, kíváncsi leszek a hatásra, de próbálok önmérsékletet tartani.

Szerintem az, hogy nem eszek gyümölcsöt (kivéve ma a banán), nagyban befolyásolja, hogy fogyok. Sok a cukor a gyümölcsökben, ezért is nem szerepel az étlapon egyelőre.

Hajrá! Tartsunk ki, és haladjunk szépen sorban. Én április 4-től tudok több szénhidrátot, zöldségfélét tenni az étrendemhez.

Hallgass meg egy dalt, s legyen jókedved ha diétázol. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása