Együtt sikerülni fog!

Testkontroll magyarosan (blogajánló)

2017/04/05. - írta: RiaRia

blog-1451671_640.jpg

Aki szereti a Testkontroll étkezést, de nem akar a magyaros ízekről sem lemondani, illetve hogyan lehet átültetni a Testkontroll diéta alapelveit a mi kis országunkra. Találtam egy blogot a neten, nekem nagyon tetszik, és menüajánlatok szerepelnek benne.

Nézd meg, nézz bele, kattints egyik-másik fotóra, és ha tetszik, olvasd el a napi menüjavaslatot:

Testkontroll magyarosan 

Én is csak most ismerkedek a bloggal, de érdekesnek és hasznosnak találom.

Ami a mai napomat illeti, elég jól ment a fegyelem gyakorlása, amit alkalmaznom kell a falásroham érdekében. Még nem tudom, hogy mit fogok holnap enni, ennyire újszerű nálam amibe most belekezdtem. Az biztos, hogy finomat, és egészségeset. Sok zöldséget, salátát, gyümölcsöt, gabonaféléket. Sajátos kis rendszert kell kialakítanom.

Addig is, míg szokás lesz a diéta betartásából, sok víz folyik majd le a Dunán, de mindenre elszántam most magam a cél érdekében.

Tarts velem, tarts olyan diétát, ami megfelel az egyéniségednek. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása