Együtt sikerülni fog!

A kertészkedésé a főszerep. Mozgás! :)

2017/04/13. - írta: RiaRia

garden-2179530_640.jpg

Ma kertészkedés lesz, kint leszek az udvaron, amíg bírom, addig csinálom. Szuper hír, hogy 97.8 kilóra ébredtem ma, ami köszönhető annak, hogy tegnap gyalogoltam 1 órát. Nagyon örülök, hogy lefelé megy a mérleg mutatója, de nem szabad így kisarkítani a dekákat, mint azt én is teszem, mert egy nap alatt is tud ingadozni a súlyunk akár 1-2 kilót is. Szóval ma a fő program a mozgás. Itt láthatod a mai étrendemet:

Étrend:

Reggeli: 1 db (115g) narancs (54 kal), 200g natúr joghurt (148 kal) + 2 evőkanál (20g) búzacsíra (70 kal),

Ebéd: 0.5 tányér (200g) húsleves tésztával (94 kal), 1 feltétnyi ( 130g) csirkepörkölt (169 kal), 300g fejes saláta (51 kal),

Uzsi: 300g karalábé (117 kal),

Vacsora: 0.5 adag (200g) zabkása (242 kal),

Nasi: 200g zeller (58 kal)

________________________________________________________

Összesen: 1002 kalória

 53% szénhidrát, 24% fehérje és 22% zsír, ( 59g fehérje, 129g szénhidrát, és 24g zsír összesen)

________________________________________________________

Itt az ebéd nem teljesen fedi a szétválasztó diétát, de így jött ki a lépés, ezt főztem, és most nincs külön időm még magamra főzni. Azt még megtehetném, hogy a tésztát kihagyom a húslevesből, de szerintem nagy kárt nem fog okozni, főleg ha csak ennyit eszek, és nem többet. Már egy nadrágot fel tudok venni, ami korábban kicsi volt, sőt volt is rajtam, szuperjó érzés volt, hogy már nincs akkora combom, mint volt. :)

Gyere, tarts velem, mozogjunk együtt, csak így olvadnak le jobban a zsírsejtek. :)

Hallgass meg egy dalt, amit sok szeretettel küldök neked. :)

komment
süti beállítások módosítása