Együtt sikerülni fog!

Várható volt a visszaesés. :(((

2017/04/17. - írta: RiaRia

road-sign-464642_640.png

Hát, igen! :((( Kicsit sejtettem, hogy az ünnepek alatt, a sütés-főzés közepette nem lesz elég erőm ellenállni az ételeknek. Most lemértem magam, 99.7 kilóra híztam vissza. Talán reggelre lejjebb megy egy kicsit, de ez akkor is elszomorító, de annál inkább tanulságos. Ilyen vagyok, ilyen falánk, ha nem tudom fékezni az étvágyamat. Holnaptól újra nekidúrálom magam az étrendemnek, ami azért nem volt rossz. Kis böjt kellene a holnapi napon, hogy kompenzáljak valamit a sok megevett kaja miatt. De úgysem tudom tartani, így inkább maradok a szokásos étrendemnél. Itt találod a holnapi étrendemet:

Étrend: (2017. április 18.)

Reggeli: 1db (115g) narancs (54 kal), 400g zeller (116 kal),

Tízórai: 2dl tejeskávé (cukor nélkül) (56 kal),

Ebéd: 1 tányér (400g) húsleves (tészta nélkül) (136 kal), 1 adag (175g) zöldséges rizs (227 kal), 200g fejes saláta (34 kal),

Uzsi: 1db (115g) narancs (54 kal),

Vacsora: 1 adag (30g) Bio Tech USA Protein Power (125 kal),

Nasi: 1db (115g) narancs (54 kal) + 200g reszelt sárgarépa (80 kal),

__________________

Összesen: 936 kalória

57% szénhidrát, 26% fehérje és 16% zsír (ez megfelel 62g fehérjének, 134g szénhidrátnak és 17g zsírnak)

__________________

Kicsit sem örülök, de túl kell tennem magam ezen, hiszen nem ez volt az utolsó visszaesésem. Lesz még, amikor nem tudok ellenállni az édességeknek, a hízlaló ételeknek, a süteményeknek. Persze, hogy mindenből ettem, és nem is keveset! :(((

Tanulság: - nem szabad előre örülni olyasminek, ami nem kiszámítható. Okulni kell a történtekből, és mintha mi sem történt volna, folytatni kell onnan, ahol épp megrekedtünk. Elmaradt ugye a sport, a mozgás is. Kötelező jellegűvé kellene tennem, hogy minden áldott nap azzal kezdem a napot, hogy tornázom. Így hamar túlleszek a mozgáson, jobban is érzem majd magam, és jobb kedvem is lenne. Háromnegyed órával kell csak korábban felkelnem, ebből fél óra a gimnasztika, és negyed óra a mosakodás utána. Ezután kezdődhet csak a nap többi része. Ezt valahogyan szokássá kell tennem, és ha marad lelkesedésem, akkor este egy kis átmozgató torna 5-10 percben mindenképpen hatásos.

Így állok most, féltem a keddi mérlegeléstől, de már szombaton látszott, hogy a derekam körül gyülekeznek a zsírsejtek. Ezért most mérlegeltem ma este, és el is szörnyűlködtem nagyon. 

Folytasd te is, remélem, hogy jobban állsz a fogyóval, mint én, de a lelkesedés megvan bennem is. :) Gyerünk tovább, nincs vesztegetni való időnk!

______________

Ui:: reggelre 98.6 kg-ra lement a mérleg mutatója, ez biztató!!! :))) 

 

komment
süti beállítások módosítása