Együtt sikerülni fog!

Napközbeni vétkezés az étrend mellett. (írni kell egy füzetbe)

2017/04/20. - írta: RiaRia

notes-29857_640.png

Már a tegnapi nap biztató volt, úgy délután 5-ig. Azután kezdődött a sóvárgás, és este ettem csokit is és pattogatott kukoricát is. Ennek ellenére maradt a súlyom, amit meg kell becsülnöm. Ezután minden bejegyzés elejére odaírom, hogy előző nap mit bűnöztem, mit nem tudtam tartani az étrendben. Ez is motiváló tényező, mert eddig csak annyi történt, hogy leírtam az étrendet, próbáltam betartani, de ha nem sikerült, nem kerítettem nagy feneket neki.

Most már van egy kis lelkiismeretfurdalásom, ha nem tartom, amit írok. Nem viccből írom, és nem azért, hogy kitöltsem vele a bejegyzést, hanem azért, mert így számolom is a kalóriát, és mihez tartás végett is írom. Komolyan veszem a napokat ezután, és minden bejegyzés azzal fog kezdődni, hogy mit vétkeztem előző nap.

Most délben elég jól állok, mert tartom, amit leírtam, de a fehérjeturmix nem mindig szokott elég lenni, ezért különösen figyelnem kell magamat. A napközbeni kaja viszont elég ahhoz, hogy a szervezetem elégedett legyen, kapott elég tápanyagot, hogy jólérezze magát. Az, hogy én ilyen türelmetlen vagyok, az egy dolog, ezt szépen meg kell szüntetni.

A napközbeni vétkezéseket szigorúan írni kell egy füzetbe minden nap. Akármilyen ételről vagy italról van is szó. És a tisztesség azt kívánja, hogy beszámoljak neked róla a következő nap, vagy a következő bejegyzésnél. Komoly dologról van szó, mert szeretjük elkerülni a szembesítéseket, főleg, ha a fogyókúráról van szó. Csak ha betartom ezt a szabályt, akkor lesz esélyem arra, hogy augusztusig jelentős súlyt veszítsek. Már meguntam, hogy alig-alig mozog a mérleg mutatója, és ez csakis azért van, mert többet ettem eddig, mint amit beírtam az étrendembe. Plusz még a mozgáshiány is belejátszik. Ha ezt a két problémát meg tudom oldani, sanszom lesz egy ideálisabb súly elérésére.

Még van egy tervem. Motiváló mondatokat kell keresnem a bejegyzések végére, hogy ezzel is ösztönözzem magam.

___________________

Mai motiváló mondatom egyszerű: - VÉGE A KIFOGÁSOKNAK!

___________________

Gyerünk! Hajrá! :)

Ui.: 180g étcsokoládé = 706 kalória, + 100g pattogatott kukorica = 461 kalória, ebből az következik, hogy 2335 kalóriát ettem meg tegnap az 1169 kalória helyett, teljesen fölöslegesen, még jó, hogy maradt a súlyom. :(((

(plusz 1167 kal) - Döbbenetes! Amíg nem láttam így leírva és kiszámolva, addig azt hittem, hogy csak egy kis nasit ettem. :(((

 

komment
süti beállítások módosítása