Együtt sikerülni fog!

Tovább az úton, amíg el nem érem a célom.

2017/04/20. - írta: RiaRia

california-210913_640.jpg

98.5 kilóra ébredtem, most kicsivel kevesebb lesz a kalóriamennyiség, mint tegnap, és igyekszem betartani. Korán keltem, így lesz időm tornázni is, most még alig van reggel 6 óra. Gondolkodom, hol is változtathatnék még, de az igazság az, hogy első pont, hogy be kell tudni tartani azt, ami az étrend, csak utána jöhet változtatás. Csak lassan megy lefelé a mérleg mutatója, de nem szabad nagyon aggódni emiatt, nem szabad türelmetlennek lenni. Holnapra szeretnék 98 kiló közelébe érni, ez reális is, és kivitelezhető. Mától írom magamnak azt, hogy hol szegtem meg az étrendet, és ez mennyi kalória is egyáltalán, akkor kiderül, hogy miért is nem fogyok jobban. Van egy tervem, egy amolyan laza tervem, ami augusztus végéig 84 kilóra csökkentené a súlyomat. Minden hónapban kb. 3 kilót le kellene ehhez fogynom. Ezt nagyon szeretném, ezért mindent meg is fogok tenni. Még ebben a hónapban is le kell ehhez adnom még 2,5 kilót, ami talán még belefér. Lássuk a mai étrendet:

Étrend:

Reggeli: 1db (115g) narancs (54 kal), + 400g zeller (nyers) (116 kal),

Tízórai: 1db (115g) narancs (54 kal),

Ebéd: 1 tányér (400g) zöldborsóleves (264 kal), 1 közepes (70g) rántott csirkemell (147 kal), + 5db (300g) savanyú uborka (36 kal),

Uzsi: 1db (115g) narancs (54 kal), + 200g zeller (nyers) (58 kal),

Vacsora: 1 adag (30g) Bio Tech USA Protein Power  vanília ízű fehérjeturmix (125 kal),

Nasi: 1db (115g) narancs (54 kal),

__________________

Összesen 962 kalória

58% szénhidrát, 25% fehérje és 17% zsír (ami megfelel 61g fehérjének, 138g szénhidrátnak és 18g zsírnak)

__________________

Mivel kenyeret alig eszem, még ez beleférhetne a keretbe, de én kihagyom, mert nem ízlik, nem esik jól, ezért nem erőltetem. Húsvétkor ettem sokat, meg is látszik az eredménye, persze a sok sonka, kolbász, sajt, stb. is ludas benne.

Ez a mini haditerv augusztusig nem holmi úri hóbort lenne, hanem komolyan gondoltam, hogy ebbe a pár hónapba beleadok apait-anyait, később elég lenne havi 2 kilótól megszabadulni, és így másfél év alatt elérném a 62 kg-os álomsúlyt. :) Gyerünk! Minden erőmet bele kell adni.

Hallgass meg egy dalt, és folytasd te is a fogyót. :)

 

 

komment
süti beállítások módosítása