Együtt sikerülni fog!

Fogyok!!! :)))

2017/04/22. - írta: RiaRia

breakfast-21707_640.jpg

Ma ismét sikerült gyalogolnom, és a gyaloglás után már mértem 96.5 kg-ot is. Szuper!!! :))) Ma többet ettem egy kicsivel, pedig még nincs is itt a vacsora ideje. 10 dkg kalács + 1 dl tej amit ettem azonkívül, amit beterveztem. A kalács még húsvéti, de jóízű, és nagyon ízlett az 1 dl tejjel.

(kalács = 285 kal, + tej = 62 kal, összesen = 347 kalória többlet. Így 1493 kalóriát ettem a 1146 kalória helyett.)

Most vagyok 97.1 kiló, de még hátra van a vacsora. Jó lenne holnap is megkörnyékezni a 96-os súlyt. Nos, nézzük a holnapi menüt:

Étrend:

Reggeli: 1db (115g) narancs (54 kal), + 2dl paradicsomlé (38 kal),

Tízórai: 1db (115g) narancs (54 kal),

Ebéd: 1 adag (420g) zöldborsófőzelék (357 kal), + 2db tükörtojás (209 kal),

Uzsi: 1db (115g) narancs (54 kal),

Vacsora: 200g zabkása (242 kal),

Nasi: 2dl tejeskávé (cukor nélkül) (56 kal),

__________________

Összesen: 1064 kalória.

52% szénhidrát, 18% fehérje, és 30% zsír, (ami megfelel 45g fehérjének, 131g szénhidrátnak, és 34g zsírnak)

__________________

A holnapi motiváló mondat a következő: MINDEN NAP MÁST REJT MAGÁBAN.

__________________

Talán beindul egyfajta fogyás, legalábbis egy-két kilótól sikerült megszabadulni, remélem, hogy tartósan. Vigyázok magamra, és próbálom nem túl enni magam, de ez nem mindig sikerül, hiszen az 1000 kalória körüli érték azért talán mégiscsak egy kicsit kevés. Ez látszik abból, hogy több ételre van szükségem. Nincs már olyan nagy falásrohamom, mint volt, kezd beállni az étvágyam.

Örülök a 97.1 kg-nak is most, mert régen voltam ennyi is. Mivel az ember lánya mindig és mindig többet akar, ha fogyókúráról van szó, így én is szeretném, ha folytatódna a sikersorozat. No, majd meglátjuk holnap, hogy mit fog mutatni a mérleg.

Tarts ki, és ha nálad is beindult a fogyás, fogd fülön, ne engedd ki a kezed közül, mert akkor újra napok, hetek telnek azzal, hogy visszaszerezzük azt a súlyt, amit egyszer már elértünk. Hajrá! :)))

 

komment
süti beállítások módosítása