Együtt sikerülni fog!

Együnk leveseket is. :)

2017/06/09. - írta: RiaRia

soup-1581504_640.jpg

Sajnos nem jön mostanában úgy össze a napom, hogy mindennap tudjak írni. Folytatom a következő menüvel természetesen. 97.6 kiló vagyok ma, kicsit visszahíztam, de még jó vagyok, ha a határidőt nézem, igaz, ez nagyon az eleje a diagrammnak. Próbálok összpontosítani, és többet mozogni. Ezen a héten azért mindennap jól kijutott a gyaloglásból, de folytatni kell, ha nem akarom, hogy az izmaim leépüljenek. Lássuk, hogy mi a mai menü:

Étrend:

Reggeli: 2db kockasajt (100 kal), + 1db retek (2 kal), + 1 szelet félbarna kenyér (172 kal),

Tízórai: 1db narancs (54 kal), + 1 szelet Dexi (27 kal),

Ebéd: 8dkg sült csirkemell (119 kal), + 100g sóskamártás (20 kal), + 10 dkg főtt burgonya (77 kal),

Uzsi: 2dl kefír (132 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Vacsora: 150g krinolin saláta (180 kal), + 1db korpás zsemle (123 kal),

_________

Ősszesen: 1041 kalória,

46% szénhidrát, 22% fehérje, és 32% zsír, (ami megfelel 56g fehérjének, 120g szénhidrátnak, és 37g zsírnak),

_________

A mai motiváló mondat a következő: HELYES TÁPLÁLKOZÁS ÉS HELYES ÉLETMÓD = EGÉSZSÉG

_________

Látható, hogy ezekben a menükben is kevés a leves. Aki szereti, természetesen beiktathat különféle leveseket, kb annyi kalóriaértékben, mint amit helyettesít vele, de egy könnyű leves pluszban is ehető, mert a kalóriaérték majdnem mindig 1200 kalória alatt van, így bőven belefér szerintem a napi étkezésbe. Sőt, szerintem kell is leveseket enni, ma én biztosan fogok, mert a sóskamártást nem szeretem, nincs is most itthon sóska, ezért egy könnyű erőlevessel fogom pótolni. Persze tésztát is teszek bele. Nekem szükségem is van a levesekre, szeretem is őket, főzök is itthonra, és nem is tudom megállni, hogy ne egyek belőle.

Jobban bele kell erősítenem, mert ilyen súlyokkal, mint amiben most vagyok, már rendelkeztem, sőt, voltam már kevesebb is. Ma torna lesz, és pluszban még ha bírom, akkor szobabicaj 15 perc. Eddzük magunkat, hogy tényleg a zsír menjen le rólunk, ne az izomzat csökkenjen. Igaz, meleg van, de egy gyors zuhany a torna után, és máris frissebbnek érezzük magunkat. Mindennap próbáljunk ki más-más mozgásformákat, így becsapjuk talán a szervezetet, illetve inkább segítünk neki zsírt égetni.

Startoljunk rá, indul a nagy nyári zsírolvasztás!!! :)))

Hallgass meg egy dalt, és add bele minden erődet a fogyiba. :)

 

komment
süti beállítások módosítása