Együtt sikerülni fog!

Variáljuk az ételeket.

2017/07/03. - írta: RiaRia

tarte-2409958_640.jpg

97.5 kiló vagyok, egy kicsit elengedtem magam, mert a hétvégén ettem fagyit is. Nem is fogytam semmit. Most elég gazdag étrend vár minket, de benne vagyunk a határértékekben, ha betarjuk, fogyni is fogunk. Ki mit szeret, azt választ belőle, lényeg, hogy ne éhezzünk, mert annak sosem volt jó vége. Nézzük, mit is rejt magában a mai menü:

Étrend:

Reggeli: 4dkg csirkemellsonka (44 kal), + 2dkg húskrém konzerv (66 kal), + 1 szelet félbarna kenyér (172 kal), + 1db uborka (7 kal), + 1dl kefír (66 kal),

Tízórai: 1 közepes alma (95 kal), + 1 szelet Abonett (16 kal),

Ebéd: 200g kertészleves (56 kal), + 2dkg májgaluska levesbetét (90 kal), + 6dkg sertéssült zsírban sütve (150 kal), + 150g párolt káposzta (47 kal), + 8dkg tepsis burgonya (77 kal), + 1dl limonádé (20 kal),

Uzsi: 2dl kakaó (132 kal), + 1 szelet Hamlet (35 kal),

Vacsora: 10dkg zöldséges hal (96 kal),

________

Összesen: 1169 kalória,

53% szénhidrát, 21% fehérje, és 27% zsír, (ami megfelel 58g fehérjének, 146g szénhidrátnak, és 33g zsírnak),

________

A mai motiváló mondat a következő: GONDOLKODJUNK MIELŐTT ESZÜNK.

________

Kicsit felborult hétvégén a tervem, sütöttem is kiflit, abból is ettem, és ráadásnak még dinnye és fagyi is, a plusz étrenden felül, ez egy kicsit sok volt. Ma kompenzálok egy kicsit, és visszafogom magam. Nem iszom eleget, és alig eszem levest is, mert nem kívánom a meleg miatt. Legalább a kefírt megeszem, és iszok tejet, kakaót, de több vizet kellene még hozzá napközben innom. Meg kell szoknom, ha sütök-főzök, akkor nincs semmiféle kóstolgatás, mert úgy járok, mint most is. Épp ezért is írtam a motivációs mondathoz azt, hogy - gondolkodjunk, mielőtt megennénk valamit. Jobban járunk, ha nem a szívünk visz előre ha az evésről van szó, hanem hallgatunk az eszünkre.

Sajnálom, hogy nem tudok mindennap írni, minden igyekezet megvan bennem. Már arra is gondoltam, hogy két napi étrendet írok egy nap olyankor, mikor van több időm, de eddig még nem jött össze ez sem. Azért próbáld beosztani, variálni az ételeket, már egy jó havi választék van a tarsolyunkban. :) Egyszerű ételsorok, betartható, és finom is, ha elkészítjük. De lehet kevesebb főzéssel is boldogulni, ha a reggelik, tízóraik, uzsonnák és könnyű vacsorák közül válogatunk. Ilyenkor ki lehet hagyni az ebédet esetleg, és többet enni a többi ételből. Ahogy kedvedre van, úgy variálhatod.

Hallgass meg egy dalt, és pihenj sokat, ha van rá lehetőséged. :)

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása