Együtt sikerülni fog!

Finom reggeli, ebéd, és vacsora. :)

2017/07/11. - írta: RiaRia

sunset-2180346_640.jpg

Meleg van, de nagyon. Én orvosnál voltam tegnap, de még a váróban is rosszul lettem ettől a nagy melegtől. Igaz, hogy gyalogoltam is, ez is kivett belőlem egy kicsit. Vigyázzunk magunkra! Figyeljünk magunkra és a körülöttünk élőkre is. Mivel orvoshoz járok, kevés időm marad írni, de most éjfélkor valamit pótolok a mulasztásból. Jöjjön a mai menü, teli sok-sok finomsággal. Lássuk:

Étrend:

Reggeli: 4dkg pulykafelvágott (90 kal), + 2dkg sertésmáj konzerv (44 kal), + 1db uborka (7 kal), + 5dkg korpás kenyér (143 kal), + 1dl meggyturmix (68 kal),

Tízórai: 1 közepes alma (95 kal), + 1 szelet Abonett (16 kal),

Ebéd: 200g tojásleves (93 kal), + 8dkg sertéssült (126 kal), + 173g tökfőzelék (123 kal),

Uzsi: 1dl kefír (66 kal), + 3db Korpovit keksz (58 kal),

Vacsora: 1db sült baromfivirsli (93 kal), + 100g párolt karfiol (37 kal), + 5dkg félbarna kenyér (123 kal),

________

Összesen: 1182 kalória,

47% szénhidrát, 17% fehérje, és 36% zsír, (ami megfelel 44g fehérjének, 123g szénhidrátnak, és 42g zsírnak),

________

A mai motiváló mondat a következő: BARÁTKOZZ MEG AZ ÉTELEKKEL ÉS A MOZGÁSSAL!

________

Muszáj mozognunk valamit ebben a melegben is, én a sétát találtam ki, de csak akkor ha nincs az a rettentő meleg. Bármit is mozgunk, csináljuk szívesen, hiszen saját magunkért csináljuk. Az orvosom is azt mondta, hogy le kell fogynom, komolyan kell vennem, amit mondott. Csak lemértem tegnap magam gyaloglás után, 97.2 kiló voltam. Igaz, hogy ez délelőtt volt, és még sokat ettem azután.

Holnap sonkaszalámi, húskrém, csalamádé, zöldbableves, sült csirke, tojásos lecsó, gyümölcsös joghurt lesz. Készüljünk fel a finomságokra! :)))

Próbálok mindennap gyalogolni egy kicsit még korán reggel. A gyaloglás nálam a leghatásosabb fegyver a zsírsejtek ellen, jobb mint a szobabicaj. Több kalória megy le vele, mégha csak keveset is gyalogolok. Próbáld ki, próbálj minél többféle mozgásformát váltogatni, hogy becsapd a szervezetedet, és csak neked dolgozzon.

Hallgass meg egy dalt, és tarts ki, hét közepétől talán enyhül az idő. :)

 

komment
süti beállítások módosítása