Együtt sikerülni fog!

Tartsunk ki ebben a forró időben! :)

2017/08/03. - írta: RiaRia

bee-173322_640.jpg

Elég zsíros a mai menü, és a fehérje is több, de lehet alkalmazkodni. Van, aki nem is főz ebben a forróságban, mint én is, iszom a turmixokat. Már volt, hogy tettem a turmixba céklalevelet is, hogy hasonlítson a zöldturmixhoz, és nem vettem észre hogy valami zavart is okozott volna. Szép lassan haladok, csak gyümölcsturmixokat iszom most főleg, beletéve egy hámozott citromot is, ettől finom íze lesz. Szokj rá te is a turmixokra, lehet tovább turmixolni, ha valaki selymesebb kiszerelést szeretne, én nem szoktam, így nekem egy kicsit "rágni" kell a turmixot, de így is tökéletes, én így szeretem. Lássuk, hogy mit is eszünk ma:

Étrend:

Reggeli: 4dkg Óvári sajt (120 kal), + 1db retek (2 kalória), + 1db korpás zsemle (123 kal), + 2dl kefír (132 kal),

Tízórai: 1db őszibarack (49 kal), + 1 szelet Dexi (27 kal),

Ebéd: 150g csirkeleves gazdagon (55 kal), + 100g lecsós csirkecomb (82 kal), + 125g karalábé főzelék (119 kal),

Uzsi: 1db Túró rudi (109 kal),

Vacsora: 200g rakott káposzta (259 kal),

_____

Összesen: 1077 kalória,

35% szénhidrát, 23% fehérje, és 42% zsír, ami megfelel (62g fehérjének, 94g szénhidrátnak, és 50g zsírnak),

A zsír 14 grammal több a kelleténél.

_____

A mai motiváló mondat a következő: VÁLTOZTASSUNK OTT, AHOL ÉPP SZÜKSÉG VAN RÁ!

_____

A fehérjével nincs is túl nagy baj, a zsír egy kicsivel több, mint kellene. Együnk olyat, amit megkíván a szervezetünk, nem muszáj feltétlen ragaszkodni a menühöz, ez csak egy mankó, hogy tudjunk mihez alkalmazkodni. A retek, uborka, stb. -ből bármennyit ehetünk, én mindig csak egy db-ot írok. És a gyümölcsöt  is variálhatjuk, ha kedvünk van hozzá.

Holnap krumpli leves, parajmártás tükörtojással is elő fog fordulni.

Igyunk annyi vizet (citromos vizet), vagy gyógyteákat, ásványvizet, amennyi jólesik, és még egy kicsivel lehet többet is, mert nagy a meleg.

Hallgass meg egy dalt, és tarts ki ebben a tűzforró időben.

Ui.: (én most vagyok 98 kiló).

 

komment
süti beállítások módosítása