Együtt sikerülni fog!

Jön a gyógytea forradalma.

2017/10/28. - írta: RiaRia

tee-1698297_640.jpg

Ami a szívemhez legközelebb áll ha a diétákat nézzük, akkor az a Hay-féle szétválasztó diéta, vagy a Testkontroll, ami szintén valamilyen szinten szétválasztja az ételeket. Igaz, hogy nem étkeztem mindig ilyen módon, de legbelül érzem, hogy ez áll hozzám a legközelebb. Most kezdem jobban tanulmányozni ezeket a diétákat, még akkor is, ha már nem a fogyókúrázás a legfőbb gondom. Igaz, hogy most jobban belehúzok a súlycsökkentésbe, és ezért is olvasok a különböző diétákról.

Találtam a neten egy régebbi blogot, ahol van pár jó tanács arra vonatkozóan, hogyan is fogyott a blog írója egyszerű, de hatékony módszerrel. Több jótanács is van, amit jó, ha megszívlelünk. Válaszd ki a számodra megfelelőt. A blog címe: - http://lefogytam.blog.hu - Olvasd szeretettel, és biztosan találsz megszívlelendő mondatokat benne. Én ma több tanácsot is megfogadtam. Pl. azt, hogy csak reggelizem, ebédelek és vacsorázom, vagy a sok teaivás szokását is most illesztem be az életembe. Van itthon többféle gyógytea, ezeket váltogatom, és ma már úgy tettem, hogy a reggeli előtt megittam egy jó nagy bögre zöldteát. Nem is ettem annyit reggelire, mint szoktam. Délben, ebéd előtt szintén főztem egy nagy adag naturvarázs teát, és ebéd után, most két órakor is megittam egy csésze mentateát. Nem is vagyok éhes, és kibírom a vacsoráig a teákkal. Este 7 után már ugye nincs evészet, csak a teát fogom én is inni, amíg aludni nem térek. A másik, ami tetszik a blogban, az, hogy ne együnk két tányérral, csak egyszer szedjünk magunknak ételt ha eszünk, és ez legyen elég. A szervezetünk meghálálja majd a törődést.

Ha nem is tudom követni a Hay-féle diétát, mindenesetre igyekszem szétválasztani a szénhidrátot a fehérjétől egy étkezésen belül. Ezt nem nehéz megtenni, csak egy kis odafigyelésre van szükség. Mivel tegnap belaktam este, így most pont jól jön ez a teaivásos nap, amit szeretnék mindennapossá tenni. Én minden ízesítés nélkül iszom a teákat, sokkal jobb ízük van így, mintha teletömném cukorral. Akkor csak az édes ízt érezném, nem a tea csodálatos ízét. Szokjál rá te is a gyógyteákra, megelőzheted az influenzát, kiküszöbölöd a betegségeket az életedből.

Nincs semmi bajom a diétákkal, ha nem híznék vissza utánuk mindjárt. De vagy átváltok egy egészséges életre, vagy örökösen fogyóznom kell, mert ha visszatérek az eredeti táplálkozásomhoz, garantált a visszahízás. Sokszor megáll a fogyás, nem tudunk előre lépni. Ilyenkor azonnal változtatni kell valamin, felül kell vizsgálni, mit is eszünk, mit is mozgunk, alszunk-e eleget, és nem túl stresszesek-e a napjaink.

Most jön nemsokára a Karácsony, az Újév, kezdődnek a nagy fogadalmak, és ezzel én is így voltam. Ma már megbékéltem a súlyommal, de igyekszem azért lefaragni a sok kilogrammból, mert könnyebben azért mégiscsak szebb az élet. Most ugye visszajött fél kiló, de a mai napnak köszönhetően holnapra már újra a régi formámban leszek. Nem számít egy-két nap, az számít, hogy hosszabb távon hogyan alakul majd ezután a súlyom. Te is békélj meg a mostani éneddel, és koncentrálj arra, hogy jövő ilyenkor akár 10 vagy 15 kilóval is kevesebb lehetsz. Csak az számít, hogy hosszabb távon hogyan alakul az életed. :)

 

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása