Együtt sikerülni fog!

Minden fejben dől el?

2018/01/15. - írta: RiaRia

silhouette-2512805_640.jpg

Azt halljuk, hogy az életmódváltásnál minden fejben dől el. Szerintem is így van, és találtam egy videót, ahol épp erről beszélgetnek. Szeretettel ajánlom neked, nézd meg, és hallgass a jótanácsra.

A videót a youtube-on tudod megnézni, ha beírod a youtube keresőjébe, hogy - Az életmódváltás egyszerre zajlik fejben és gyomorban - címet. Nagyon sok múlik azon hogyan gondolkodunk önmagunkról. Erről is szól a videó, érdemes pár percet rááldozni az idődből.

Januárban sokan az életmódváltás mellett döntenek, de februárban már nem biztos, hogy így gondoljuk. Kell valami motiváló erő, ami végig vinne minket ezen az úton. Honnan szerezhetjük ezt meg, és mit kellene tennünk, hogy sikeresek lehessünk? Miért nem tudjuk betartani az újévi fogadalmunkat vajon?

Én is nagyon az elején vagyok az igazi jó formám kialakításának, de borzasztóan igyekszem, hogy ne adjam fel mostmár sohasem. Elhatároztam, hogy mától tényleg végigcsinálom az egy hónap kitartást. De úgy mindenestűl. Minden szabállyal megbarátkozom, és kitartok addig, amíg csak kell. Ugye 100 kilóról indulok, nem várhatok súlyban nagy változásokat, de már okosodom, és már biztosabb fejjel döntöm el, hogy mit eszek meg másnap, vagy épp aznap.

Tehát kiderült a címből, hogy az életmódváltás nemcsak fejben, de a gyomorban is zajlik. Tegyünk érte, hogy sikeresek lehessünk! :)

Ui.: még egy videó a youtube-on, írd be a youtube keresőjébe, hogy:  Életmódváltás januárban? - Promontor Televízió  (kb. 15 perces videó)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása