Együtt sikerülni fog!

Jól megy a program. :)

2018/01/17. - írta: RiaRia

eat-2729770_640_1.pngKlasszul mennek a dolgok. Már túlvagyok a szobabicajon, és már a reggelin is. A tegnapi nap is tökéletes volt, nincs mit panaszkodnom, esetleg annyit, hogy kicsit túl korán vacsoráztam, és így éhes maradtam este 21 óra körül. De kibírtam, és nem ettem. Ez szuper érzés, ilyen nem sokszor fordult elő velem. Ez a 3. napom, az igazi kitartásban. Körülbelül azonos szinteket bicajozok, de érzem, hogy tudnék többet is már.

Megbeszéltük az eredményeket, és ha jól sejtem lesz még majd állóképességi próba is, de csak ha kibírom az egy hónapot. Lesz még sok minden, amit még csak nem is sejtek, lesz, mikor erősíteni kell, mert megáll esetleg a fogyásom. Kíváncsian várom a feladatokat, és örülök, hogy van, aki kívülről lát, és meg tudja mondani nekem milyen is vagyok, mik a rossz pontjaim, és hol vannak az erősségeim. Keress te is egy barátot, egy társat, egy családtagot, és kérdezd meg tőlük, hogy ők hogyan is látnak téged. Sok tapasztalattal leszel gazdagabb, és tudni fogod, hogy mit is tegyél a mostani helyzetedben.

A mai étrendem:

Étrend:

Reggeli: 1 db narancs (54 kcal), 70 g pirítós (félbarna) (130 kcal), 10 dkg körözött (127 kcal),

Tízórai: 200 g natur joghurt búzakorpával (148 kcal),

Ebéd: 200 g húsleves tésztával (94 kcal), 210 g kelkáposztafőzelék krumplikockákkal (171 kcal), 1 db tükörtojás kevés olajon (105 kcal),

Uzsi: 50 g zabpehely (193 kcal), 1 dl tej (62 kcal),

Vacsora: 150 g kelkáposztafőzelék krumplikockákkal (122 kcal),

Ez összesen 1205 kalória. 41% szénhidrát, 21% fehérje és 38% zsír.

Egy kicsit több a zsír, 9 grammal, de remélem, hogy nem probléma.

 

Ha a zabkását csinálod, és nem elég az egy deci tej, én ki szoktam pótolni vízzel, de van aki csak vízzel csinálja. Fel lehet turbózni egy kis mazsolával, dióval, egyebekkel, hogy finomabb legyen. Almát is lehet bele tenni, és fahéjjal megszórni. Jó kis uzsonna! :)

Tulajdonképpen nem történt semmi különös tegnap, örömködöm, hogy már egészen jól megy a kitartás, és tanultam az elmúlt bő fél hónapból. Csinálj tervet te is, és igyekezz betartani is. Olyan jó érzés, ha egy napot teljesen ki tudok pipálni, nincsenek mínuszok a programomban.

Hajrá!!! Kezdődik a nap. Mindent bele! Fogyjunk, amíg csak bírunk. :) 

 

 

komment
süti beállítások módosítása