Együtt sikerülni fog!

Még tart a nyár, és tart a lelkesedésem is. :)

2018/08/12. - írta: RiaRia

fashion-985556_640.jpg

Tartom a súlyom, 96 kiló vagyok, ami azért örvendetes, mert mindig vissza szoktam hízni. Most elég kiegyensúlyozottam étkezem, és nagy örömömre kezdenek szűnni az esti nagy éhségek, amit mindig az ominózus gyógyszer bevétel után szoktam tapasztalni.

Nyár van, ilyenkor könnyebb olyan ételeket főzni, ami kevesebb energiát tartalmaz. Van, mikor levest sem főzök a nagy meleg miatt. Van egy könyv, amihez mindig visszatérek, kidolgozom, aláhúzom benne a fontos mondatokat. Ez a könyv Dr. Rigó János, Gyurcsáné Kondrát Ilona könyve, a címe: Az egészséges fogyókúra. Nagyon jó kis könyv a fogyóhoz, sokszor szoktam mostanában olvasni. Sok szeretettel ajánlom neked is, ha fogyni szeretnél.

Elvileg kellett volna fogynom valamit, de a gyakorlatban nem mindig működik, és nem is fog így működni. Van egy tervem augusztus 21-től, ekkor a mozgásra helyezem majd a hangsúlyt, főleg egy hónapon keresztül. Ha be tudom tartani amit elképzeltem, segíthetek magamnak majd a fogyásban. És! Ha be tudom tartani az egy hónapot, új kihívás elé állítom majd magam. Például növelem a mozgásidő hosszát. Már így is, hogy többet gyalogolok, érzem a kellemes hatást a szervezetemben.

Új hét következik. Minden héten próbálok valami érdekeset kitalálni a magam számára, hogy legyen kedvem fogyózni. Most csak 3x eszem egy nap, mert nagy a meleg, nem kívánok többet. A cukorfogyasztást sikerült mérsékelni, illetve kezd kiszorulni a cukor az életemből. Ez is jó hír! :))) Én, aki falta a csokoládét, meg tudok lenni már nélküle.

Vagyis, izgatottan várom a további fejleményeket, még a szénhidrátkérdést kell jól megoldanom, hogy ne egyek túl sokat belőle, vagy inkább csak gyümölcs és zöldségféléket, gabonákat egyek. A luxuskalóriáktól szeretnék végleg megszabadulni (cukros üdítők, cukros feketekávé, cukor, csokoládé, stb.) Van min dolgoznom, de kezdem élvezni, hogy törődöm önmagammal, és ennek csak jó vége lesz remélem. :)

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása