Együtt sikerülni fog!

Határtalan a jókedvem. :)

2018/08/25. - írta: RiaRia

woman-1246844_640.jpg

Ezt az, amit nem tudok betartani. Az, hogy ne mérjem magam. Most már 94.5 kiló vagyok, és ez öröm és boldogság. Nem is tudom, mikor voltam 95 kiló alatt. Van motivációm (egészséges szeretnék maradni), és csak erre fókuszálok. Most egy jó pár kivizsgálásra elmegyek, hogy megtudjam, mire is kell jobban vigyáznom. Mert azért valljuk be, van izületi fájdalmam, derék- és hátfájdalmam, amit orvosolni kell, és ez talán meg is szűnik majd, ha lefogyok.

Mert az biztos, hogy a sok túlsúlytól is vannak ezek a fájdalmak. Tehát a cél az egészségre való törekvés. Érzem, hogy ez a Testkontroll be fog válni, de azért nem szeretném elkiabálni, mert sosem lehet tudni, mennyire vagyok kitartó. A mozgásszegény életmód nagyon rossz hatással volt rám, csak punnyadtam, azt sem tudtam, hogyan is kezdjek bele új mozgásokba, mert nem volt kedvem hozzá. Mindig találtam kifogást, például az időhiányt, ami nem is volt igaz teljes mértékben. Amit meg szeretnénk tenni, arra mindig találunk időt.

Most, hogy fogyok, kezd tudatosulni, milyen jelentős szerepe van az életmódnak az életemben. 5-6 kiló fogyás nem a világ! Sokan jóval többet fogynak sokkal rövidebb idő alatt. De remélem, hogy ez a lassabb fogyás, amit én produkálok, az végleges is lesz, és már nem hízom vissza a leadott kilókat. Tehát, mérem magam, amikor úgy látom jónak, úgysem birok ki egy teljes hónapot mérlegelés nélkül. És ez megerősítésnek is jó nálam.

Kezdek megtalálni a magam számára egy bizonyos egyensúlyt, ami most érik be igazán, hogy beindult a fogyás. Nem is kell mondanom, hogy repdesek az örömtől, és százszoros a jókedvem. :))) Minden rizikótényezőt minimalizálni szeretnék. Mivel már nem vagyok nagyon fiatal, de még idősebb sem vagyok, van még energiám, találtam még magamban erőt a folytatásra, ami azért jó, mert ha nem figyelnék magamra, már régen 100 kiló fölött lennék megint. Legeslegtöbb súlyom 104-105 kiló volt, és ez nem is volt olyan nagyon régen. Tehát, ha összesíteni szeretnék, kb. jó fél év alatt lement a 10 kiló mínuszban. És ez megmutatkozik a vérnyomásomon is, jobban tudok gyalogolni, jobb kedvem van, és rám jönnek már egyes ruhák. És ez csak a jéghegy csúcsa! Ennél sokkal, de sokkal többre vagyok képes, érzem.

Az az igazság, hogy néha eszek jégkrémet ebben a nagy melegben. Ettem fagyit is nem olyan rég, nem is keveset. De ezek szerint csak az a jó stratégia, ha nem vonunk meg magunktól minden jót, mert akkor elmegy a jókedvünk is, türelmetlenebbek leszünk, és nem lesz kitartásunk semmi. Néha-néha meg lehet engedni egy kis nyalánkságot is, csak nem szabad, hogy mindennapos legyen ez a szokásunk. Mindent mértékkel, ahogy szól a figyelmeztetés. Talán augusztusban tudok még egy fél kilót fogyni, de ha nem, az sem baj, így is jó az irány, amit követek. Hajrá! Gyerünk! Menni fog! :)))

Hallgass meg egy dalt, és tarts ki a végsőkig te is. :)

 

 

 

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása