Együtt sikerülni fog!

Folytatom a diétát.

2019/05/19. - írta: RiaRia

olive-oil-968657_640.jpg

Ma szénhidrátnapom van, holnap pedig gyümölcsnap, eddig megvolt az étrendem, most írom tovább, hogy mit is eszem a következő 8 nap alatt. Sajnos ez a mérlegelés ez kifog rajtam, ma is megmértem magam, pedig nem lenne szabad. De legalább elmondhatom, hogy újabb dekák, kilók mentek le rólam, már mínusz 2 kilónál járok. :)

Most nézzük, hogyan is alakul az étrendem ezután.

Folytatás: 90 napos diéta)

9. nap - kedd - 2019. május 21. - fehérjenap (ebéd = sült virsli kb. 200g, vegyes saláta nyers zöldségekből 150g, 2 dl üres húsleves , a vacsora dettó ugyanaz, kivéve a húslevest, = összesen 1237 kcal.)

10. nap - szerda - 2019. május 22. keményítőnap (ebéd = 1 tányér zöldségleves 400g, zöldborsó-főzelék 420g, 100g vegyes saláta nyers zöldségekből, a vacsora = ugyanaz, mint az ebéd, = összesen 1211 kcal.)

11. nap - csütörtök - 2019. május 23. - szénhidrátnap (ebéd = diós tészta 300g, a vacsora főtt tarhonya 200g, párolt vegyes zöldség 200g, = összesen 1342 kcal.)

12. nap - péntek - 2019. május 24. - gyümölcsnap (egész nap gyümölcs korlátlan mennyiségben.)

------------

Megismétlem ezt a menüsort még egyszer, így a 13. fehérjenap, a 14. keményítőnap, a 15. szénhidrátnap és a 16. gyümölcsnap is az előzőek szerint alakul. Ezért május 28-ig rendben is volnánk az étrenddel.

------------

Nem tudom tartani a 90 napos étrendet csak július 1-ig, ez úgy számoltam, hogy 50 napot tesz ki. Tehát kb. a felét tudom csak megcsinálni, mint kellene, mert le vagyok kötve július 1-től. Ha jól haladok, akkor ezalatt az idő alatt is tudok jól fogyni. Eddig egy hét alatt 2 kiló ment le, ami fantasztikus nálam. :)

Ami a jutalmazást és a kis büntetést illeti, inkább a jutalmazáson van a hangsúly, mint a büntetésen, ezért azt felfüggesztem, és csak a jutalmakra összpontosítok, ami kis sikerélményt biztosít nekem.

 

 

komment
süti beállítások módosítása