Együtt sikerülni fog!

Javulófélben vagyok.

2019/06/20. - írta: RiaRia

weights-646518_640.jpg

95.5 kiló vagyok most éppen, sikerült egy kicsit ismét fogynom. A tegnapi étrenddel nem vagyok teljesen megelégedve, mert stangli helyett ehettem volna inkább mást, de így is az ütemterv szerint alakult a kalória. Az 1200 kalóriát nem szeretném túllépni, és most már tudok jobban mozogni is itthon, meg a gyaloglás is jobban megy.

A tegnapi étrendem a következő volt:

reggeli - 2 db stangli,

ebéd - 1 szelet fehér kenyér, 170g olajos hering (konzerv), 2 dl paradicsomlé,

vacsora - 1 db alma.

------------

összesen = 1156 kalória.

------------

Ha stangli helyett minőségileg jobb ételt ettem volna, akkor többféle zöldség és gyümölcs kerülhetett volna az étrendembe. Az új mérleggel is már barátságot kötöttem, főleg, hogy lejjebb ment a súlyom.

A mai étrendem így alakul:

reggeli - 1db alma, 3 tojásból rántotta, 1 szelet fehér kenyér, 1db paprika, 5db csemege uborka,

ebéd - zöldségragu (20dkg), 2 dl paradicsomlé,

vacsora - 1 szelet vajas kenyér, 1db főtt tojás, 5db csemege uborka, 2db paprika.

------------

összesen = 1188 kalória.

------------

A mai étrendemben már több a zöldségféle, és szépen az 1200 kalória alatt vagyok. Ha összehasonlítom a tegnapi étrendemmel, látható, hogy sokkal több mindent ehetek, és így valószínű, hogy nem is leszek éhes két étkezés között.

Amit nem eszem már: csokoládé és semmilyen édesség, húst is csak nagyon keveset, gyakorlatilag semmit, és próbálom mérsékelni a szénhidrátfogyasztást is.

Késő van már, így még visszamegyek aludni, remek napnak nézek elébe. :)

komment
süti beállítások módosítása