Együtt sikerülni fog!

Öröm és boldogság!!! :)

2019/06/26. - írta: RiaRia

sunflowers-3640938_640.jpg

93.4 kiló vagyok, fogyogatok szépen most, éppen megint egy (rendkívüli) böjtös napom van. Szerda van, ez most nagyon ígéretes napnak látszik, már reggelire megettem egy szál virslit, mert néhanapján azért kevés húst is ehetek, de nem szabad túlzásba vinni.

Nézzük, hogy mit is fogok enni a mai böjtös napomon: (ez egy rendkívüli böjtös nap, mert elég jól belejöttem)

volt egy kevés reggeli - 1 db virsli,

ebéd - zöldbabfőzelék (400g), 1 db tükörtojás (55g),

vacsora - gyümölcsturmix 1 dl, 1 db alma.

---

Összesen = 578 kcal.

---

Valószínű, hogy a mozgást már sikerül visszacsempészni az életembe. Eddig gyalogoltam minden másnap, de most tudok már futópadozni is. Nagyon jó ez a fogyókúramódszer, mert mindig hajlottam rá, hogy ne egyek annyit, bár mindig falásrohamaim voltak. Szeretem a böjtös napokat, és az evős napokon sem eszem túl sokat. Egy-egy bon-bon belefér még így is, így nem sóvárgok a csokoládé után.

Eddigi fogyás 1.6 kiló a diéta kezdete óta, akkor voltam 95 kg, ezzel kezdtem, és most vagyok 93.4 kg.

Az övemen már több lyukat kellett csinálni, mert már túl bő volt rám. Sok pozitív hatása van ennek a diétának. Jó a kedvem, jót alszom, jól vagyok napközben, és mindig örülök, ha jön egy-egy böjtös nap. Nem is hiányzik már a hús, túl sokat ettem belőle, és már nem érezném jónak az ízét sem. Több energiám van, mindent ehetek, én határozom meg, hogy mikor eszem, mit eszem, és a család többi tagja is azt eheti, amit éppen akar, én ki tudom már választani, hogy nekem mi a jó. Nem kell külön főzni rám. A gyümölcsturmix olyan hamar megvan és olyan gyorsan el is fogy, hogy még csak észre sem veszem, hogy vacsoráztam, de már tele is van a gyomrom. Estére különben sem kell túl sok kalória, inkább délre teszem a több kalóriát tartalmazó ételeket.

Jó lenne ilyen ütemben fogyni, de ez nem lesz mindig így, mindenesetre örvendetes, hogy ezzel a diétával ilyen szuperül alakul minden. :)

 

komment
süti beállítások módosítása