Együtt sikerülni fog!

Ezt még álmomban sem gondoltam volna. :)

2019/06/28. - írta: RiaRia

tee-1756497_640.jpg

90.2 kiló vagyok, június 22-én szombaton kezdtem el ezt a fajta diétát, és szenzációs eredményt értem el. Igaz, hogy böjtös nappal indítottam, de mindenképpen csodálatos 4.8 kiló a fogyásom 1 hét alatt. Szerintem az evős napokon sem eszem túl sokat, bár akkor nem számolom a kalóriákat.

Lássuk, mit fogok enni ma, mert ma is böjtös napom van:

 reggeli - gyümölcsturmix, 2 dl,

ebéd - zöldségragu, 400g, alma 1db,

vacsora - fehérjepor, 1 db főtt tojás.

-----

összesen = 637 kcal.

-----

Annak köszönhető a változás, hogy 4:3 arányban tartom a fogyókúrát, 4 evős nap és 3 böjtös nap van egy héten. Tényleg el sem akarom hinni, de állítólag a mérleg nem hazudik. A kedvem nagyon szuper, élvezem a diétát, és különösen várom a böjtös napokat.

Sok mindennek kellett passzolnia ahhoz, hogy ez így történjen. Rá kellett jönnöm, hogy túl sok kalóriát vittem be a szervezetembe, mert hiába számoltam ki, hogy mennyit ehetek, mindig elkapott a falánkság, a falásroham. Jó volt az időzítés is, mert így nyáron nagyon könnyen kivitelezhető ez a fajta étrend. A böjtös napokon tulajdonképpen alig van kedvem enni, mert tudom, hogy egy kicsit méregtelenítek is ilyenkor. Viszont szívesen eszem meg azt, amit kiszámolok magamnak, és egyre több benne a zöldségféle, ami fogyaszt igazán. Lenne kedvem több böjtös napot is csinálni, de egyelőre nem merek, hogy ne szédüljek el a sok ételmegvonástól. Így, ezzel a 4:3 fogyókúrával jól is érzem magam, és az övemen megint csak beljebb kell lyukat csinálni, mert nagyon bő lett.

Lejjebb ment a pocakom, aminek köszönhetően egyes pólók már lezserebbek, nem feszülnek rajtam, nem nézek már ki nagyon töltött galambnak. Érzem, hogy van derekam, igaz, ez még nem olyan jelentős mértékű, de biztató. Legközelebbi böjtös napom az a vasárnap lesz.  És ugye volt egy rendkívüli böjtös napom is, ez dobta meg jól a leadott kilók számát.

 

 

komment
süti beállítások módosítása