Együtt sikerülni fog!

Folytatódik a 2019-es sikersorozatom.

2019/07/25. - írta: RiaRia

new-year-3357190_640.jpg

Ha van egy kis szusszanásnyi időm, akkor lehet, hogy tudok írni néha. Nem híztam vissza a leadott kilókat, sőt, most már 88 kiló vagyok. Nem volt időm teljesen pontosan folytatni a programomat, de azért amit lehetett azt betartottam.

Nem számolom most a kalóriát, ösztönszerűen eszem, de már kialakult egyfajta rutin, amit gyakorolok mindennap. Van, amikor 4:3 arányban eszem, vagyis 3 böjtös napom van egy héten, de van amikor csak 5:2 az arány, vagyis 2 böjtös napom van. Nagyon jól alkalmazkodott a szervezetem a diétához, már ugye vannak nadrágok, amik túl bőek már rajtam, az övemet már le kellett cserélni, és szépen sorban jönnek rám a kisebb méretű blúzok. Csupa pozitívumot tudok csak írni, mert nincs semmiféle visszahízás, és ez a legnagyobb öröm most az életemben. Ezután is így fogok étkezni, őszig nem tudok kalóriát számolni, nincs rá időm, de ősztől mindent bele alapon folytatom az 5:2 fogyókúrát.

Most már nem is kell annyi türelem, mint az elején, kialakult a ritmusom, és öröm minden nap, amikor böjtös napom van. Nem tudom, miért szerettem bele a böjtös napokba, de a szervezetem mindenképpen meghálálja a törődést. Nem igényelek a többi napon sem túl sok ételt, az egyszerűség híve vagyok, amikor csak lehet, akkor minél egyszerűbb ételeket eszem. Már nem az evés a fő tényező az életemben, tényleg igaz, hogy azért eszünk, hogy éljünk, és nem azért élünk, hogy együnk. Ezt a mondatot kell szem előtt tartanunk, és máris más szemszögből tudjuk nézni önmagunkat.

Egy bánatom van, hogy mozogni csak nagyon kevés időm van, csak némi gyaloglás fér bele az életembe most. Ez azért rossz, mert nem izomból szeretnék fogyni, hanem zsírt szeretnék inkább égetni. De már csak egy hónapot kell így kivárni, és a mozgás visszatér az életembe rendszeresen. Még a gyógytornát is elkezdem újból októbertől. Az ember lánya azt hinné, hogy a gyógytorna könnyebb, mint bármilyen más mozgásfajta, de aki csinálja, az tudja, hogy jóval nehezebb, mint egy hagyományos tornaóra például. Minden gyakorlat sokkal precízebb, és nehezebb is kivitelezni, de a jó hatás az nem marad el, az biztos, ezért mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egy kicsit is rá van szorulva erre.

Ha lesz időm, majd írok, és visszatérve az 5:2 fogyókúrához, melegen ajánlom mindenkinek, aki szeret jókat enni és tud egy kicsit parancsolni néha a szervezetének a böjtös napokon. Érdemes kipróbálni, és ha egyszer beválik, egy életre folytathatjuk ezt a fajta étrendet kisebb megszorításokkal később. :)

 

 

 

komment
süti beállítások módosítása